Karnevalskonkurrence

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
newlogo1.png


Kære konger og Dronninger

En lille hurtig konkurrence her hvor Karnevalsbegivenheden er godt i gang!



Reglerne er simple. Skriv navnet på en spiller som I gerne vil gå til karneval med og hvorfor og så deltager du og din ven i lodtrækningen om de flotte præmier


Der udtrækkes 4 vindere blandt alle indlæg og både indlæggets forfatter og den person som bliver nævn, vil vinde en præmie.

1. præmie 2 x 500 Diamanter: vindere: CaDaBoom, sjane
2. præmie 2 x 250 Diamanter vindere: OldJack 7,lasatri
3 + 4 præmier 2 x 100 Diamanter hver vindere: HBC1, Klyden + Anja Maria, Troica

Opret en sag hos support så får i jeres præmier

Regler:

Alle besvarelser skal skrives her i tråden inden onsdag den 28 februar kl 24. Vinderne annonceres kl 21 i morgen i tråden her
Præmierne kan ikke ombyttes
 
Senest redigeret:

DeletedUser2745

Guest
Jeg ville gerne til karneval med Ivenhoe den 1., da det er min mor på 79 der også spiller spillet
 

nittenisback

Nyt medlem
newlogo1.png


Kære konger og Dronninger

En lille hurtig konkurrence her hvor Karnevalsbegivenheden er godt i gang!



Reglerne er simple. Skriv navnet på en spiller som I gerne vil gå til karneval med og hvorfor og så deltager du og din ven i lodtrækningen om de flotte præmier


Der udtrækkes 4 vindere blandt alle indlæg og både indlæggets forfatter og den person som bliver nævn, vil vinde en præmie.

1. præmie 2 x 500 Diamanter
2. præmie 2 x 250 Diamanter
3 + 4 præmier 2 x 100 Diamanter hver


Regler:

Alle besvarelser skal skrives her i tråden inden onsdag den 28 februar kl 24. Vinderne annonceres kl 21 i morgen i tråden her
Præmierne kan ikke ombyttes
 

DeletedUser2531

Guest
Ville med glæde gå til karneval med "Skov Skov", da han er en stabil spiller, som gør at vi andre kommer frem i de udfordringer som kommer i spillet.
Iznogood.
 

nittenisback

Nyt medlem
Helt klar charlotte the conquer

det var hende der lokkede mig til at spille spillet, og jeg kom i hendes klan, kender hende kun fra spil, hvor vi i laaaaang tid havde spillet wordfeud sammen, og derinde også snakkede sammen.

Hun er rigtig underholdende .
 

DeletedUser2231

Guest
Jeg tager KramZe med. Det er ham jeg har haft kontakt til længes tid i FoE og karnevallet er bare endnu noget vi kan opleve sammen.
 

DeletedUser2746

Guest
Svært valg mellem 2 spillere i klanen - men når man skal vælge en - må det blive tinus... Er helt sikker på det vil blive en fest :)
 

Mixto

Nyt medlem
Jeg ville tage pus12 med da det var ham der har vist mig hvad FOE er og har hjulpet mig så godt igang at jeg stadigvæk spiller her næsten 1 år senere og logger på hver dag.
 

DeletedUser2747

Guest
Jeg vil gerne til karneval med min søn roderik den gavmilde 10 da dette er vores kvalitetstid sammen som far og søn tid. Jeg bruger også spillet til at bryde nogle af hans sociale problem med at tage kontakt til andre spillere igennem spillet og snakke med dem for at vise ham verden ikke altid er så farlig. Tak for et fedt spil til det....
 

DeletedUser2401

Guest
newlogo1.png


Kære konger og Dronninger

En lille hurtig konkurrence her hvor Karnevalsbegivenheden er godt i gang!



Reglerne er simple. Skriv navnet på en spiller som I gerne vil gå til karneval med og hvorfor og så deltager du og din ven i lodtrækningen om de flotte præmier


Der udtrækkes 4 vindere blandt alle indlæg og både indlæggets forfatter og den person som bliver nævn, vil vinde en præmie.

1. præmie 2 x 500 Diamanter
2. præmie 2 x 250 Diamanter
3 + 4 præmier 2 x 100 Diamanter hver


Regler:

Alle besvarelser skal skrives her i tråden inden onsdag den 28 februar kl 24. Vinderne annonceres kl 21 i morgen i tråden her
Præmierne kan ikke ombyttes
Thunderj479 - Fordi han er ekstrem hjælpsom I spillet......
 

DeletedUser2423

Guest
Jeg vil gerne til Karneval med Hippolyta Løven 28. Hun har adskillige gange været en værdig modstander i tårnturneringen og så har hun fortjent det efter jeg snuppede alle hendes floriner i karnevalskonkurrencen :)
 

DeletedUser2651

Guest
Jeg vil gerne tage "Master Niccolo" med. Han fik mig introduceret til det her yderst vanedannende spil!
 

4Katte

Medlem
Jeg vil gå til karneval med Luphi den almægtige 9 da han var medlem af klanen da jeg begyndte og har været en stor hjælp især i starten
 

DeletedUser2686

Guest
jeg vil til karneval m3d Anja Maria, da hun har hjulpet mig utroligt meget om FoE i min klan
newlogo1.png


Kære konger og Dronninger

En lille hurtig konkurrence her hvor Karnevalsbegivenheden er godt i gang!



Reglerne er simple. Skriv navnet på en spiller som I gerne vil gå til karneval med og hvorfor og så deltager du og din ven i lodtrækningen om de flotte præmier


Der udtrækkes 4 vindere blandt alle indlæg og både indlæggets forfatter og den person som bliver nævn, vil vinde en præmie.

1. præmie 2 x 500 Diamanter
2. præmie 2 x 250 Diamanter
3 + 4 præmier 2 x 100 Diamanter hver


Regler:

Alle besvarelser skal skrives her i tråden inden onsdag den 28 februar kl 24. Vinderne annonceres kl 21 i morgen i tråden her
Præmierne kan ikke ombyttes
 

DeletedUser2686

Guest
Jeg vil gerne til karneval med Anja Maria, da hun har hjulpet mig meget med at lære om FoE.
 
Top