Karnevalskonkurrence

DeletedUser2420

Guest
Jeg vil gerne til Carneval med ConquerorHviid !
Han har været ude for en alvorlig trafikulykke, har rejst sig igen og er nu atter med spillet. Han fortjener virkelig en ekstra opmuntring ;)
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Det er et meget svært valg da der er mange jeg kunne vælge. Jeg har mange gode venner i spillet men kender ingen af dem real life. Mange dejlige mennesker, men jeg skal jo vælge.
Jeg vælger Blackout, da det er en af de spillere jeg har snakker mest med. Vi er ven på 4 serverer og har været i klan sammen. Jeg håber en dag at se ham i samme klan som mig igen.
Vi startede med at spille på samme tid.
 

DeletedUser2288

Guest
Jeg vil gerne til karneval med min klanleder Lady Valkyria saa vi kan fejre at klanen lige har haft to aars födselsdag og at vi har vundet 77 KE i träk :)
 

DeletedUser2463

Guest
Føj den er led man kun må vælge en :( Jeg vælger så Fruanemone da hun spiller 24/7 på kontoen, hun er også flad med diamanter og kunne godt bruge et tilskud :p Ro på, det er bare gas :D

Jeg vælger Qveen Annecha da hun næsten har lige så dårlig humor som mig også er hun sej og spiller dart :cool:
 

DeletedUser2752

Guest
Modbydeligt kun at skulle vælge en. Men det må blive Mosserow i denne omgang. :)
 

DeletedUser2671

Guest
jeg vil tage Troldepus12 med, da hun er virkelig hjælpsom
 

DeletedUser2636

Guest
Jeg vil med glæde gerne til karneval med Orion4000 fordi han er så hjælpsom og hjælper med FP BYTTE. :p:p:)

newlogo1.png
 

soehest

Medlem
Jeg ville invitere Michena fra Cirgaard med til karneval. Hun er altid god for en snak, meget hjælpsom og en rigtig god ven :)
 

DeletedUser2753

Guest
Jeg vil gå til karneval med min klan fælle "Beatrix Spidderen"
Takket være FOE, er jeg kommet i kontakt med ham - vi deler samme udfordring med familiesammenføring af vores udenlandske kærester...og han har været super behjælpelig med dette. Så tak til ham og FOE.
 

DeletedUser2409

Guest
newlogo1.png


Kære konger og Dronninger

En lille hurtig konkurrence her hvor Karnevalsbegivenheden er godt i gang!



Reglerne er simple. Skriv navnet på en spiller som I gerne vil gå til karneval med og hvorfor og så deltager du og din ven i lodtrækningen om de flotte præmier


Der udtrækkes 4 vindere blandt alle indlæg og både indlæggets forfatter og den person som bliver nævn, vil vinde en præmie.

1. præmie 2 x 500 Diamanter
2. præmie 2 x 250 Diamanter
3 + 4 præmier 2 x 100 Diamanter hver


Regler:

Alle besvarelser skal skrives her i tråden inden onsdag den 28 februar kl 24. Vinderne annonceres kl 21 i morgen i tråden her
Præmierne kan ikke ombyttes
Jeg vil gerne vinde og dele gevinsten med Markus the Builder i min klan. Han har nemlig været en god hjælp :)
 

DeletedUser2634

Guest
Jeg vil gerne til karneval med DD89, min bedste ven fra klanen som hjælp mig med SB da jeg var på bare bund med at få mine SB i levels.Det er ikke noget man glemmer lige med det samme. DD89 # <3 #.
 

Jarljarl

Nyt medlem
Min klanleder Sir C. Razy, fordi han arbejder så hårdt på at holde sammen på klanen og sætte nye initiativer i gang, så han ville have godt af en pause til karnevallet.
 

Solbjerg

Medlem
newlogo1.png


Kære konger og Dronninger

En lille hurtig konkurrence her hvor Karnevalsbegivenheden er godt i gang!



Reglerne er simple. Skriv navnet på en spiller som I gerne vil gå til karneval med og hvorfor og så deltager du og din ven i lodtrækningen om de flotte præmier


Der udtrækkes 4 vindere blandt alle indlæg og både indlæggets forfatter og den person som bliver nævn, vil vinde en præmie.

1. præmie 2 x 500 Diamanter
2. præmie 2 x 250 Diamanter
3 + 4 præmier 2 x 100 Diamanter hver


Regler:

Alle besvarelser skal skrives her i tråden inden onsdag den 28 februar kl 24. Vinderne annonceres kl 21 i morgen i tråden her
Præmierne kan ikke ombyttes
 

DeletedUser2755

Guest
Jeg vil gerne til karneval med JK9712, fordi han har støttet mig og sendt Forge Point til min storslåede bygning.
 
Top