Karnevalskonkurrence

DeletedUser2286

Guest
Det skulle være min loyale Fp partner gennem lang tid fra Dinegu; PThorsteinsen. Er med at gøre min oplevelse af spillet god.
 

klyden

Nyt medlem
Jeg vil gerne til karneval med HBC1. Han er den mest hjælpsomme og kollektivt tænkende spiller man kan forestille sig, og der er ikke tal på det antal Arkener han har hjulpet til verden med generøse varedonationer. Så det kunne bare være så fedt hvis jeg nu kunne betale lidt tilbage ved at vinde lidt diamanter til ham :)
 

Jaxxarus

Medlem
Jeg ville klar vælge Sir Broberg.
Vi har en fest her i FoE og det kunne være en fornøjelse, at tage til karneval med ham og lærer hinanden rigtig at kende IRL også.
 

DeletedUser2345

Guest
newlogo1.png


Kære konger og Dronninger

En lille hurtig konkurrence her hvor Karnevalsbegivenheden er godt i gang!



Reglerne er simple. Skriv navnet på en spiller som I gerne vil gå til karneval med og hvorfor og så deltager du og din ven i lodtrækningen om de flotte præmier


Der udtrækkes 4 vindere blandt alle indlæg og både indlæggets forfatter og den person som bliver nævn, vil vinde en præmie.

1. præmie 2 x 500 Diamanter
2. præmie 2 x 250 Diamanter
3 + 4 præmier 2 x 100 Diamanter hver


Regler:

Alle besvarelser skal skrives her i tråden inden onsdag den 28 februar kl 24. Vinderne annonceres kl 21 i morgen i tråden her
Præmierne kan ikke ombyttes
Jeg vil gerne til Karneval med Slotsy, da han har hjulpet mig meget med at få oprettet en stærk klan. Uden at bede om noget igen ???
Elkeiser
 

Badgy

Nyt medlem
Det må blive Blueguard the SPEBS. Jeg ville nyde at se ham i nogenlunde normal påklædning, for en gangs skyld.
 
newlogo1.png


Kære konger og Dronninger

En lille hurtig konkurrence her hvor Karnevalsbegivenheden er godt i gang!



Reglerne er simple. Skriv navnet på en spiller som I gerne vil gå til karneval med og hvorfor og så deltager du og din ven i lodtrækningen om de flotte præmier


Der udtrækkes 4 vindere blandt alle indlæg og både indlæggets forfatter og den person som bliver nævn, vil vinde en præmie.

1. præmie 2 x 500 Diamanter
2. præmie 2 x 250 Diamanter
3 + 4 præmier 2 x 100 Diamanter hver


Regler:

Alle besvarelser skal skrives her i tråden inden onsdag den 28 februar kl 24. Vinderne annonceres kl 21 i morgen i tråden her
Præmierne kan ikke ombyttes
 

DeletedUser2242

Guest
Jeg vil gerne til karneval med Hessell, hvorfor... bare fordi :) Det var Hessell der fortalte mig om spillet og det er jo super godt spil.
 

DeletedUser36

Guest
Jeg vil gerne til karneval med tjekko. Altid aktiv og hjælpsom. Sådan.
 

DeletedUser2756

Guest
Jeg tager Jest med - hun var den første, som godkendte en venneinvitation fra mig
 

DeletedUser1268

Guest
Jeg vil gerne tage nhussmann med til karnevallet som tak for det gode lederskab i klanen...
 

DeletedUser2757

Guest
Det er Karneval og Traume og jeg er ude og kigge på alle de spændende aktiviteter. Hun bliver lidt skræmt af de der spyder ild fra deres mund, men vænner sig hurtigt til alt det fantastiske der er at kigge på.
Hendes brødre er også med og der opstår noget tumult som jeg bliver nødt til at redde ud. Efter alt igen er i orden kigger Traume op på mig med sine smukke øjne og jeg tvivler ikke længere - jeg må ha hende.
Mit på den åbne gade, med karnevallet som den perfekte setting, sætter jeg mig på knæ for min elskede skat og spørger: "Vil du gifte dig med mig?". Hun rødmer, kigger sig omkring. Hele verdenen, karneval, artister, tilskuere - alt står stille, der er kun hun og jeg i det øjeblik.... "JA!", siger hun og rødmer endnu mere. "Ja, det vil jeg RIGTIG GERNE", tilføjer hun. Verdenen fortsætter, folk klapper og hujer, artisterne holder en kort pause og klapper højere. Jeg er verdens heldigste og gladeste mand lige nu :):)
 

DeletedUser2701

Guest
Det skal helt sikkert være MAG 19.
MAG 19 og jeg skal da til karneval sammen og så feste igennem. Vi har skrevet sammen i lang tid, og han fik mig ind i vores hyggelige klan ca. 2 uger efter jeg startede på FOE. Han er sådan en gentleman, mega sjov og trænger virkelig til at blive kredset lidt om, så vi skal da ryste mønterne sammen :D Det vil være en stor fornøjelse!! En god begivenhed til at fejre et fedt nyt venskab skabt igennem FOE!
 

LadyO

Nyt medlem
Jeg ville gå til karneval med Nanoipod for vi har spillet det her spil sammen i rigtig mange år. Ikke altid i samme klan, men altid som venner :)
 

DeletedUser2661

Guest
Jeg vælger en af mine klanfæller fra Brisgard, nemlig FruAnemone. Udover at være en aktiv og dedikeret klanfælle, er hun bare en af dem herinde, der kan få mig til at grine, så tårerne triller. Jeg er sikker på at hun og jeg kan få en fest sammen, hvis jeg tog hende med til karneval <3
Ville gerne have valgt en masse flere... hvorfor må vi ikke bare det? :)
 

DeletedUser2704

Guest
Jeg vil gerne tage Fenhris. med, da han introducerede mig til FoE :)
 
Top