Klan Diskussion

DeletedUser1100

Guest
Jeg vidste du ville regere på den, hehehe og hvad skal jeg sige politiklan det da din måde kører tingene på, det ved alle.
Så det på plads, du prøver da kun på forbedre tingene til dit eget bedste,
og have du været i lille klan skulle det være dem der skulle have fordele,
så kom du bare med dine angreb om politiklan/skyggeklan, for der jo ingen hold i det lille Z, og det ved du jo godt selv,
men du lige nævner dit eget ene styre (politiklan) det forbavser mig, Briareos har da ikke ødelagt noget, at han var taktisk bedre end dig- er jo fakta, at han så ikke kunne forklar sig så ingen følte sig overrendt var trist, man kan sig meget dårligt men alt ialt,
var han altså en god spiller, men der da ingen grund til være efter folk, når de har forladt spillet,
der jo desværre en del der fortiden gøre det, og det trist, men ingen grund til udstille nogen som er stoppet, og igen kun gjordt for du skal se bedre ud, det ynkeligt :) kom nu op på hesten og ind i kampen :)
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser443

Guest
Jeg vidste du ville regere på den, hehehe og hvad skal jeg sige politiklan det da din måde kører tingene på, det ved alle.
Så det på plads, du prøver da kun på forbedre tingene til dit eget bedste,
og have du været i lille klan skulle det være dem der skulle have fordele,
så kom du bare med dine angreb om politiklan/skyggeklan, for der jo ingen hold i det lille Z, og det ved du jo godt selv,
men du lige nævner dit eget ene styre (politiklan) det forbavser mig, Briareos har da ikke ødelagt noget, at han var taktisk bedre end dig- er jo fakta, at han så ikke kunne forklar sig så ingen følte sig overrendt var trist, man kan sig meget dårligt men alt ialt,
var han altså en god spiller, men der da ingen grund til være efter folk, når de har forladt spillet,
der jo desværre en del der fortiden gøre det, og det trist, men ingen grund til udstille nogen som er stoppet, og igen kun gjordt for du skal se bedre ud, det ynkeligt :) kom nu op på hesten og ind i kampen :)

Her er så en kopi/paste af det skriv jeg fik fra Chevy91, Elverne (Jeg har redaktionelt fjernet et spiller- og klannavn fra beskeden), da det jo er Micker fra Elverne, der agumenterer modsat sin klans handlinger.:

""Hej .....

Jeg skriver til dig/jer for at se om vi kan opnå fælles fodslaw her på Brisgard.

Vi er nogle spiller på tværs af klanerne der i et stykke tid har set hvordan enkle spiller/klaner angriber i kvk blot for at høste point og/eller ødelægge måneders arbejde for andre klaner, dette er vi selvsagt noget trætte af at se på og defor opstod tanken omkring en tvær klanlig "skyggeklan/politiklan".

Tanken er at denne klan skal bestå af spiller fra de mest toneangivne klaner på Brisgard, bare en enkel eller to fra hver klan.
Man vil så kunne "indsætte" denne klan når og hvis der skulle være behov, det er meget vigtigt at slå fast at den kun må/skal bruges når der med sikkerhed er tale om en skyggeklan og/eller en klan der kun er ude på at ødelægge og jagte point, det må på ingen måde forhindre en reel klan i at komme ind i kvk.

Fordelen er, som vi ser det, at ved at den kommer til at bestå medlemmer fra flere klaner vil sende et stærkt signal om at de toneangivene klaner på Brisgard ikke vil tolerere denne ødelæggene adfærd fra små micro klaner der ikke vil kvk men blot ødelægge og jagte point som det er set meget på Cg de sidste mange måneder.

Den største ulempe er at man skal give afkalde på de spiller der udgør klanen i 7 dage, dette er dog i vores øjne en forholdvis beskeden pris holdt imod hvad en "hærgeklan"kan koste på meget kort tid.

Håber i tager vel imod dette oplæg og vi ser frem til at høre fra jer.

På vejene af Elverne

Chevy91"
 

DeletedUser1100

Guest
Jamen hvad er skyggeklaner, og hvad med de der bare syntes nogen spiller for smart med for lidt, og viser resten hvor nemt 2-4 spiller kan sætte dem ud af kurs, for jeg tror da personligt ikke at det du ligger op er nyt, men hvis noget gammel noget hvor musene også var med for I tror I fredet men nej det er I ikke og en dag kommer i på de pladser hvor I hører hjem, det eneste der gøre at man har det lidt skidt med disse handlinger, er alle de gode spiller der er i disse klaner, skal lide under Ledernes store ego ;-) det er et spil det her og ikke noget der bliver taget fra jer, som I ikke må tag igen , men lad nu vær med tag det så seriøst, og luk jeres aftaler (IAP), og prøv nyd spillet du jo syg så magt l....lig du er :) God Vind Vi ses i KvK
 

DeletedUser1517

Guest
Inden man begynder at diskutere hvordan man bekæmper skyggeklaner, så er det, tror jeg, meget vigtigt med en helt klar definition af hvad en skyggeklan er.
Nogen mene f.eks. at en skygger er de små en mands klaner (mig på b), mens andre meer det er klaner der (mis)bruges til at få fordelagtige positioner i KvK, og udelukke andre fra områderne.

Hvis man mener at en klan er en skygge fordi der kun er 1 eller 2 medlemmer der går efter at genere andre mest muligt, så er jeg delvist skyldig. Til mit forsvar vil jeg dog sige at jeg kun går, omend meget målrettet, efter de klaner/personer som jeg har en blakket fortid med, eller dem der har trådt mig over tæerne eller taget sektore fra mig.
Ergo bør man kigge indad hvis man føler sig generet af Noobs n' Wannabes på b.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser1100

Guest
Lige præcis Ven, folk bør kik indad inden de kommer med den slags ;-)
 
Top