Klanen FREEBEES inviterer indenfor i varmen

DeletedUser346

Guest
Vær hilset.

En hilsen fra min klanleder; (actorsteffen)

"Klanen FreeBees har hermed den udsøgte fornøjelse at invitere dem til vores sammenhold. Vores klan består af flittige og behjælpelige medlemmer som befinder sig godt og holder humøret og fanen højt i medgang og modgang.
Vi ser det som vores ansvar at hjælpe hinanden med selvfølgelig at polere og motivere hinandens bygninger, men i den grad også med at komme med gode råd og guide hinanden gennem tiderne og udfordringerne.

Har de spørgsmål, tøv ikke med at stille dem.
Vi glæder os til at høre fra dem!"


Spørg endelig hvis du har spørgsmål - ellers glæder vi os til nye venner og kolleger i vores fine klan :)
Se

Hilsen
Minister for Rekrutering - Obelixj

Krav
Der er følgende krav som skal overholdes af alle medlemmer af denne klan:
1) Du skal motivere eller polere så mange af dine klan-frænder dagligt. Venligst respektere det enkeltes medlems ønske, som er beskrevet i deres personlige profil.
2) Al kommunikation skal til enhver tid foregå på et høfigt og venligt sprog. Både internt og eksternt.
3) Det forventes at man holder sig orienteret om hvad der sker i klanen ved at checke klanens forum mindst 1 gang om ugen.
3) Gældende regler bestemt af vores klanleder skal til enhver tid overholdes.

Fordele
1) Byttebørs hvor ingen bytter med fortjeneste, men alle bytter med hinanden for at komme videre i spillet
2) Spørgsmål besvares og hjælp tilbydes
3) Klan forum hvor man kan diskutere løst og fast
4) Et hyggeligt sted hvor man kan have det sjovt blandt venner
5) Man kan få lov at hjælpe og bidrage til med klanens og dens medlemmers succes i Forge of Empire verdenen.
 

DeletedUser321

Guest
Hejsa, jeg er en aktivt spiller der søger en ny klan,da den jeg er med i er ved at dø ud, jeg spiller hver dag,så hvis i mener at i kan bruge mig, vil jeg gerne være medi jeres klan.

MVH EL Grande
 

DeletedUser

Guest
Hejsa. Spiller næsten hver dag så hvis du kan bruge mig vil jeg gerne være med i klanen.
Mvh Benny1
 
Top