Klanmedlemmer oversigt

DeletedUser

Guest
Der mangler en form for begivenhedshistorik over klan medlemmers log in og ud, datoer m.m. Det ville gøre det meget lettere for klan ledere at se hvem der er aktiv og ikke, da man jo ikke kan skrive med alle hele tiden for at se hvornår de sidst har været på.

Kunne jo være rart hvis man kunne ekskludere nogle fra klanen som ikke har været online i en længere periode.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
True det mangler der virkelig, bruger meget tid på at overvåge spillerne i klanen, for at se om der er nogen der ikke er online længere... bare en meget langsomlig og kedelig proces. egentlig mega irriterende så ja det mangler der også.
 

DeletedUser12

Guest
Så vidt jeg ved er nabolags oversigten pt den eneste mulighed for at spotte inaktive klanmedlemmer. Herfra forsvinder de efter en uge. For at spotte det kræver det selvfølgelig at man har nogle andre spillere i det pågældende nabolag. Jeg kan dog ikke for nuværende svare på om der kommer en lignende oversigt ala dem der findes i innos andre spil der viser spillerne ved en grøn prik for aktiv, en gul for ikke at have været online i over 24 timer og en rød for ikke at have været online i en uge.
 

DeletedUser66

Guest
Den lille prik er der godt nok, men pæren virker ikke.;)
Jeg mener den lille firkant som er på profilbilledet.
 
Top