Klanoversigt resetter

DeletedUser

Guest
Hej

Er en af dem der plejer at motivere/polere hos hele min klan. Dette foregår så ud fra klanlisten i menuen (den der er sammen med oversigten over naboer og venner) fra #1 - #80, så jeg får alle med ... Normalt så er listen blevet stående der hvor jeg nu er bladret hen til, f.eks. # 31 - # 35. Lige nu her da jeg så var igang med min runde hos klanen så bemærkede jeg at klanoversigt resatte hver gang jeg udførte en handling hos folk, og konsekvent gik tilbage til #1. Det er jo pænt træls hvis man skal igennem 80 klanmedlemmer på den måde og hvergang skal bladre igennem oversigten hen til det klanmedlem man nu er kommet til.
Kører med IE og alt skulle være opdateret ...

Håber I lige vil kigge på det ...


Mvh

Beast
 

DeletedUser

Guest
.......................................
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
x'er fingre for at det bliver rettet asap :) Det er jo også hvis man shopper hos naboerne - det er et generelt navigationsproblem!
 

DeletedUser

Guest
Jep, der er blevet kørt en hurtig fix i dag, så det skulle gerne være normalt igen. :)
 

DeletedUser

Guest
Har nu samme problem med nabooversigten som tidligere beskrevet i mit første indlæg med klanoversigten ... Ved naturligvis ikke om det er en bug at den går tilbage til mig selv som udgangsposition hver eneste gang eller om det er bevidst at det skal være sådan :)
 
Top