Knap forsvundet under Daglig Udfordring

Mr. Creme

Nyt medlem
Normalt kan man udskifte en given opgave under Daglig udfordring ved at klikke på et ikon til højre for hver opgave. Første udskiftning er gratis og derefter koster det diamanter. Desværre er den knap/mulighed forsvundet for mig både på Web og Mobil på A-serveren. Jeg har tjekket og knappen er der stadig på f.eks. B.
Problemet er at der er en opgave, jeg ikke kan klare da opgaven går ud på at overtage en sektor på kontinentkortet, men da jeg allerede har indtaget samtlige sektorer der, er det af gode grunde ikke muligt. (Dette burde vel reelt set meldes ind som en bug for sig selv også, da det ikke giver mening)

Håber på at det løses hurtigt, da det i høj grad påvirker mine muligheder i sommereventen og i sidste ende kan blive rigtigt dyrt for mig i diamanter.
 

Hyrde

Aktivt medlem
Kan du ikke have glemt en sektor et sted - normal færdiggøres den slags opgaver af sig selv, når alle sektorer er taget.
 

Mr. Creme

Nyt medlem
Kan du ikke have glemt en sektor et sted - normal færdiggøres den slags opgaver af sig selv, når alle sektorer er taget.
Jeg havde overset en sektor desværre :cool:

Men det ændrer ikke ved hoved-fejlen, nemlig at knapperne var forsvundet under Daglig udfordring. Det kunne også have været en anden type opgave jeg ikke kunne eller ville løse, jeg gerne ville skifte ud.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Det er ikke alle elementer i den daglige udfordring som kan udskiftes. Nogen af dem kan være uden knap
 
Top