Konkurrence: Er du FoE's bedste tipper

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Kære Konger og Dronninger

Så er det tid til sommerens store tips konkurrence hvor vi skal kåre FoE's bedste tipper

Som altid er der masser af flotte præmier

Reglerne er simple

  • 24 timer før dagens første kamp blive den næste dags kampe listet
  • Tips på dagens kampe skal være afgivet inden start på dagens første kamp
  • Indlæg på tips tråden må ikke redigeres - hvis dette sker er dagens tips ugyldig
  • For hver kamp angives 1,x,2 og samlet målscore
  • Hvert rigtig tips giver et point
  • Hver rigtig målscore giver et målpoint

Konkurrencens vinder er spilleren med det højeste antal points. Hvis der er flere spillere med højeste antal points vinder vedkommende med flest målpoints. I tilfælde af flere med både højeste antal points og lige mange målpoints, trækkes lod

Resultatet og vindere af runde 2 samt kåringen af FoE's bedste tipper vil blive offentliggjort her torsdag d. 17-7-2014 når alle de indkomne tips er blevet gennemgået og sammentalt.




Der er 2 turneringsrunder

1. indledende kampe (12-26 juni 2014)

2. mellem og slutspil (28 juni - 13 juli 2014)

Der kåres en vinder i hver runde og en overall vinder som kåres til FoE Danmarks bedste tipper



Præmier:

1. Runde

1. præmie 600 diamanter
2. præmie 400 diamanter
3. præmie 200 diamanter


2. Runde

1. præmie 600 diamanter
2. præmie 400 diamanter
3. præmie 200 diamanter


Hovedpræmien til FoE's bedste tipper: 1000 diamanter.


Link til tidligere dages TIPs tråde

12-06-2014
13-06-2014
14-06-2014
15-06-2014
16-06-2014
17-06-2014
18-06-2014
19-06-2014
20-06-2014
21-06-2014
01-07-2014
04-07-2014
05-07-2014
08-07-2014
09-07-2014
12-07-2014
 
Senest redigeret:
Jeg ved ikke, om det er det rigtige sted at skrive det, men jeg savner altså en stilling fra gårsdagens 3 kampe:)

Den står der ikke under dagens 3 kampe, som den har gjort de foregående dage :)

Er det en forglemmelse?
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
På hverdage vil gårsdagens stilling først kunne forventes efter kl 20 da jeg lige skal hjem fra arbejdet først :)

Den vil blive lagt op under dagens kamp som normalt
 

DeletedUser1409

Guest
Jeg tror du har glemt minimum én af mine posts (formentlig den 4. dag, 15. juni). Lidt uheldigt, da den bl.a. inkluderer 3-0 sejren til Frankrig jeg gættede ciffertips rigtig :)
Jeg får det til at jeg har ramt 11 rigtige kampe efter spillerunden i forgårs, som er den seneste stilling jeg kan finde herinde.
Jeg mangler derfor 4 korrekte (check gerne efter) :)

... Beklager hvis det ikke er her denne post hører til.

// Spokle
 
Jeg ved godt, du har travlt, Dragon. Men kunne du så ikke få en afløser. Nu er det 3 eller 4 dage, hvor stillingen ikke er kommet endnu.

Der står hver dag, at stillingen kommer dagen efter, og det gør den så ikke......
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Der står på alle dagene at opdateringen af stillingen kommer idag. Det har desværre været en travl weekend i RL så derfor tager det lige et par dage før jeg er igennem dem alle sammen.

I kan hjælpe mig meget hvis I fremover vil skrive jeres tips på formen hold 1 v Hold 2 (tips) x mål

Eksempel England v Italien (2) 3 mål

Det vil gøre beregningen af stillingen meget hurtigere. Det fjerner også muligheden for misforståelser

2:1 kan både være tips 2 1 mål og tips 1 3 mål afhængig af hvem som har skrevet det.
 

DeletedUser689

Guest
Det er ligegyldigt hvem der har scoret hvor mange. Det er det samlede antal mål i kampen vi skal gætte på.
 

DeletedUser1407

Guest
Mellemrundens kampe er det resultatet efter ordinær spilletid eller det efter evt forlænget spilletid og evt straffespark
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Resultatet og vindere af runde 2 samt kåringen af FoE's bedste tipper vil blive offentliggjort her torsdag d. 17-7-2014 når alle de indkomne tips er blevet gennemgået og sammentalt.
 
Top