Kundskabens alter - Forge Point forsvinder

DeletedUser1123

Guest
Hej

Jeg har et problem når jeg høster et motiveret Kundskabens alter.

Når jeg høster det vises +1 og der kommer et nyt FP i FP-linien. Men i samme øjeblik at kreditten godskrives(ca 2-3 sek. senere), kommer der et -1, og Forge Pointet forsvinder igen. UDEN at jeg har gjort noget.

Jeg har tjekket i loggen at det er motiveret og det giver også dobbelt kredit. Og min FP bar er tom.

Jeg har testet det på både Arvahall og Brisgaard, og fejlen er begge steder og det har stået på nogle dage nu.
 

DeletedUser12

Guest
Nu har jeg hørt nogen gange om denne bug og kunne godt tænke mig at der var en der kunne fange den på fx et kort klip fra hvad der sker på skærmen.
 

DeletedUser1123

Guest
Nu har jeg optaget en video der viser hvad der sker, og samtidig har jeg en mistanke til årsagen.

Du kan hente videoen her: http://www.speedyshare.com/upq7F/clip0008.avi

Læg mærke til på 00:27, lige der hvor kreditten tilskrives, der fratrækkes FP igen.

Som du kan se på videoen, er meget af byen "disconnected" da jeg overvejer at lukke Arvahall byen ned, og noget tyder på at det er der årsagen til fejlen skal findes.
Min Brisgaard by var nemlig også næsten helt disconnected og den fejlede også konstant, men for at teste aktiverede jeg lige hele byen igen, og så opstod fejlen ikke længere.

EDIT: Skriv lige når du har set/hentet filmen, så jeg kan slette den igen på sitet.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser12

Guest
Jeg er ikke lige hjemme, men jeg dowloader den i morgen, når jeg kommer hjem og siger så til.
 
Top