KvK Skatkammer og balancering

DeletedUser

Guest
Kære konger og dronninger.

Vi har set masser af kommentarer og feedback for nylig i de fælles forummer omkring de seneste ændringer, og vil gerne afhjælpe nogle af disse bekymringer i dette indlæg.



Balanceringsændringer
Med hensyn til balanceringsændringerne til de Storslåede Bygninger, ved vi, at mange af jer har udtrykt utilfredshed med den seneste rebalancering, specifikt til de Storslåede Bygninger med militærboost (Statue af Zeus, Aachen Domkirke, Castel del Monte), som oplevede en mærkbar ændring af styrken af deres militærboost.

Undertiden er det nødvendigt at foretage ændringer til spillet, der måske ikke i første omgang er populære, men er vigtige af hensyn til spil-bredden på det langsigtede design, og de ​​er lavet med henblik på at tage Forge of Empires i en retning, som vi håber vil tilfredsstille vores spillerbase. For eksempel vil vi tilføje en Storslået Bygninger forbedring, hvor niveau-trinnet vil blive fjernet. Forstå venligst, at dette ikke vil blive tilføjet til spillet i den nærmeste fremtid, men det vil blive gennemført senere på året.

Som nævnt, er disse balanceringsændringer nødvendige, men vi forstår også, at de Storslåede Bygninger med militærboost har betydning for mange af dine byer og spillestil. Og derfor, med de kommende forbedringer til Storslåede Bygninger i tankerne, vil spillere der har Statue af Zeus, Aachen Domkirke eller Castel del Monte placeret i deres by blive givet en kupon (en pr. bygning, så hvis du har alle tre militærboost bygninger betyder dette, at du vil få tre kuponer), som vil være anvendelige når bygningsniveau-trinnet på de Storslåede Bygninger er blevet fjernet. Denne genstand vil give dig mulighed for at øge den Storslåede Bygning med 1 niveau uden omkostninger. Kuponerne vil blive tilføjet til Lageret meget snart.

Klan versus Klan
Siden lanceringen af Klan versus Klan, ved vi, at der har været mange kommentarer og anmodninger om forskellige forbedringer af funktionen. En af de største bekymringer har været om donationen af varer til klaner, der skal forbedres.

Vi er nu i stand til at bekræfte, at et Klan Skatkammer - hvilket gør det nemt at donere varer til klanen - er i sin afsluttende fase af udvikling, og denne funktion vil blive inkluderet med den næste opdatering, sammen med flere andre forbedringer.

Den næste opdatering vil også omfatte Moderne Æra provinsen for Klan versus Klan, hvilket yderligere forøger kortet, og vil give de mest avancerede spillere mulighed for at konkurrere ved hjælp af deres nuværende alders enheder og varer.




Klan Skatkammer-funktionen er en af ​​de mange forbedringer, som i har anmodet om - vores spillere. Vi har også fået andre spiller-genereret ideer, som vil blive inkluderet i kommende opdateringer, og du vil høre mere om disse meget snart.

Så hold ikke op med at generere idéer og give feedback - din mening betyder virkelig noget.

Tak for at læse, og tak for at støtte Forge of Empires.


Med venlig hilsen
Forge of Empires teamet.
 

DeletedUser1105

Guest
Hvad skal vi med en voucher der giver et levvel til en SB når levvels er fjernet fra SB det fatter jeg ik ????
 
så er spørgsmålet jo om voucherne hører til en specifik bygning, eller om man selv kan bestemme om man vil bruge alle 3 på samme bygning, samt om de skal bruges på angrebsbygninger, eller kan bruges på andre sb`er.

(ovenstående er ikke negativt ment, jeg er skal glad for at der er blevet lyttet til spillerene)
 

DeletedUser666

Guest
0Så hvis man har en Castel Del Monte på level 8 bliver den reduceret til level 0, og man får en gratis level??? What???:eek:
 

DeletedUser543

Guest
nej den gør ikke ;) hvis den er i level 10, kan du jo ikke få flere levels i den, men nu åbner de bare op så den kan blive level 117 ;) jeg tror nu nok det level kræver en del FP ;)
 

DeletedUser1004

Guest
Kommer vist til at stå fast på mit kontinent kort meget længe, svært at kæmpe mod de tropper der forsvarer landområderne, som har 100% i forsvarsbonus, når min egen angreb nu er faldt fra 120 til 36%
 

DeletedUser655

Guest
Så er det jo godt at bonusområder ikke er strengt nødvendige ;)
 

DeletedUser1059

Guest
Svindel

Så er det jo godt at bonusområder ikke er strengt nødvendige ;)

Det er muligt at de ikke er nødvendige, men det virker på mig lidt mærkeligt at vores SLB skal nedgraderes i værdi men i holder jeres egne fri hvilket vilsige at man kører træt i spillet da man ikke kommer videre fordi det tager for lang tid at samle varene sammen uden bonus provinserne,det er meget dårligt lavet og skide unfair.
Mvh. Don A. Cigard og Bisgard
 

DeletedUser1100

Guest
Det da godt de gøre noget, for fikse det de SB, efter de har ødelagt dem :) men så burde FoE så give alle dem, der har de relevante SB, på det tidspunktet det træder i kraft, 1 gratis level.
Det må siges at være det mest fair, over for alle, men fedt der blev lavet noget, for træk spillet op igen, godt træk :)
 

DeletedUser341

Guest
Joe men hvis folk sætter fast på PVE kortet, dvs. ikke kan løse deres Quests m.m. fordi de møder en 3x overlegen hær så går det sjove da af da det måske kræver en hær fra 2 tidsaldre fremme at bryde igennem.
Og jeg har selv alle 3 angrebs SB'er på lvl. 10. som nu er klippet ned til 90% angreb ikke 150% som før og så kan jeg heller ikke lige se hvad jeg skal med en kupon til et mere lvl da de er max 'et ud?
De kunne da vel også tage og gøre noget ved de møj Bavner, da man støder på folk der stadig har 247% i forsvar WOOOOT dem slås vi da ikke imod da det er selvmord!
Men de har sikket en ny ide senere f.eks. : Køb Bavner kun 250 Diamanter per styk :)
 

DeletedUser1100

Guest
det bliver nok 250 diamanter for bavne, LoL.
og syntes også der burde laves så kampe blev lidt mere fair, men hvis SB får op til 117 level, så får vi en pæn % hvis den stiger 3 for hver level, ved godt det er om 1milllion fp så det nok ikke i år de topper :)
 

DeletedUser1004

Guest
Citat:
"er vigtige af hensyn til spil-bredden på det langsigtede design, og de ​​er lavet med henblik på at tage Forge of Empires i en retning, som vi håber vil tilfredsstille vores spillerbase."

Når bavner, klostre og tropper på kontinentkortet kortet stadig har samme værdi, så er det da ikke noget der tilfredsstiller mig, og sikkert heller ikke mange andre.
Overvejer seriøst om det er noget jeg gider blive ved med, for lige nu sidder jeg fast på PVE kortet, og vil gøre det meget længe.

Hvorfor har jeg den tanke, at det er lavet, for på sigt at lokke folk til at bruge flere kr. på spillet? For kan ikke se det gavnlige i den måde her.

/F
 

DeletedUser851

Guest
når man laver sb om af 2 omgange først for at nedsætte bonus for så i anden omgang give mere bonus over længere tid burde man have givet spillerne ekstra lvl i deres sb så deres bonus havde været det samme de har brugt fp på.

det havde været den meste fair måde at gøre det på
 

DeletedUser1107

Guest
Kommer vist til at stå fast på mit kontinent kort meget længe, svært at kæmpe mod de tropper der forsvarer landområderne, som har 100% i forsvarsbonus, når min egen angreb nu er faldt fra 120 til 36%

Den del forstår jeg sgu hellere ikke.. lige meget hvor meget bonus man har med fra sin by, er det noget nær umuligt at bryde hær med 75-100% forsvarsbonus.. :(
 

DeletedUser632

Guest
Kan da ikke andet end tilslutte mig muggen´s indlæg det er da det eneste rigtige at gøre fra deres side
 

DeletedUser

Guest
Nu er det jo ikke kun Zeus, Aachen og Castel del Monte der er blevet "balanceret". Deal Castle og Vasiliji Katedralen er jo også blevet justeret ned, det var så bare endnu en freebie
 

DeletedUser1062

Guest
Nedgradering af SB - burde medføre en tilsvarende nedgradering af forsvarsprovinser!

Det er muligt at de ikke er nødvendige, men det virker på mig lidt mærkeligt at vores SLB skal nedgraderes i værdi men i holder jeres egne fri hvilket vilsige at man kører træt i spillet da man ikke kommer videre fordi det tager for lang tid at samle varene sammen uden bonus provinserne,det er meget dårligt lavet og skide unfair.
Mvh. Don A. Cigard og Bisgard

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig det forhold, at en nedgradering af SB-angrebsbonus er unfair... Vi har brugt LANG tid på at få de SB'er op i level - i det mindste bare for at kunne stå imod sektorforsvarsprovinserne på det almindelige verdenskort uden for KvsK. En nedgradering af SB - burde medføre en tilsvarende nedgradering af forsvarsprovinser!

Det kan ikke passe, at man skal være 1-2 tidsaldre over en provins for at kunne have en fair chance !

lkk.kbh, Cirgard
 

DeletedUser1202

Guest
ville det ikk være en ide at have en form for log til KvK skatkammer/klan skatkammer, så man kan se hvem der ligger/hvor meget og hvonår det blev lagt?
 
Top