Lad julefreden brede sig <:-)

DeletedUser

Guest
Traditionen tror, opfordrer jeg alle til den 24. fra midnat og 1 døgn frem, ikke at føre KvK krig, ikke kæmpe mod naboer eller eget kort.

Tag hinanden i hænderne og ønsk alle en glædelig jul.

Den Tave Ridder
 

DeletedUser623

Guest
Hvorfor ikke eget kort..???

Synes det er en fæl ide det med julefred, det er jo netop i ferietider folk har tiden til alt det sjove, men det må de så bare ikke..!
 

DeletedUser40

Guest
Glædelig jul alle sammen, lad os stoppe med at spille spillet o_O

-1
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor ikke eget kort..???

Synes det er en fæl ide det med julefred, det er jo netop i ferietider folk har tiden til alt det sjove, men det må de så bare ikke..!

1 gang om året og så i den højhellige jul, det kan man vel ofre. Jeg kan ikke tvinge nogen til det men kun opfordre. Ved nu heller ikke hvor mange der spiller juleaften.
 

DeletedUser

Guest
skivel og Doctore

Jeres holdning og kommentar kan jeg ikke bruge til noget
 

DeletedUser40

Guest
Jeg gav dig -1, fordi synes ikke der er nogen grund til at stoppe med at spille spillet.

Og bare fordi du ikke er enig i vores holdninger betyder det ikke at disse ikke kan bruges til noget, vi gør bare opmærksom på at vi ikke synes din ide om julefred er god, lad os hellere få ekstra gang i KvK på alle servere og nyde spillet som det skal spilles :)
 

DeletedUser623

Guest
Jeg synes Julefred er en religiøs forfordeling, hvilket er en form for brud med spillereglerne...

Skal der holdes fred grundet jul, så skal der også holdes fred i forbindemed alle andre religioners højtider...
 
Top