Lager funktionalitet

DeletedUser

Guest
....................................
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Er også nysgerrig mht lageret ... kan huske at jeg sad og grublede over hvordan f.. det fungerede da jeg lige var begyndt at spille og snakkede med et par andre som heller ikke lige helt kunne greje det ... fandt så efter nogen søgning på forum ud af at det var noget der først kom senere ... man kan jo så diskutere om ikonet skulle fremgå af menuen så længe funktionen ikke er implementeret i spillet ... men nu hvor den jo er der, så vil jeg da foreslå at der i titlen blev lavet en lille tilføjelse så der evt. kom til at stå "Lager - funktionen kommer snart" eller "Lager - under udvikling" :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har spurgt om dette da jeg selv var nysgerrig, men jeg har endnu ikke fået et endegyldigt svar. Sådan som den fungerer lige nu, så bruger vi - når jeg siger vi, mener jeg kontoret.. jeg kan ikke pille ved den - den til at opbevare diamantkampagner og andre ting. Som jeg kan forstå det, vil lageret muligvis blive fjernet fra spillet, men jeg vender lige tilbage når jeg ved lidt mere. :)
 

DeletedUser

Guest
JA - Den Lager-funktion er et evigt irritationselement.... Man kan ikke lade være med at håbe på at den vil virke snart... Siden FoE startede har den set sådan ud.... SÅ LUK DEN DOG... !!! Hvis "konteret" bruger den, så få den gjort utilgængelig for os almindelige brugere !!!
 

DeletedUser

Guest
haha jeg klikker også håbefuldt på den fra tid til anden :s

Pointen er vel fair nok - er det en udvikler ting burde den ikke være synlige for almindelige spillere.
 

DeletedUser

Guest
Det sidste nye jeg har hørt, er at f.eks. The West spillere har modtaget en gave, som så kommer ned i Lageret. Så det er en slags æske, hvor fremtidige specielle ting til spillere bliver lagt i.
 

DeletedUser

Guest
Altså, nu forventer vi jo en gave ... Hvornår får vi den :p
 
Top