Lynkonkurrence - Årets bedste begivenhed?

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
newlogo1.png


Kære konger og Dronninger

Her i starten af det nye år vil vi gerne høre jeres mening om hvilken FoE begivenhed som I synes har været bedst.

Det gør vi med en lille rask lyn konkurrence!

Reglerne er simple. Skriv navnet på den begivenhed som dui synes bedst om i denne tråd og så deltager du i lodtrækningen om de flotte præmier

Som inspiration kan I evt se listen af begivenheder her på vores WIKI



Der udtrækkes følgende præmier blandt alle indlæg

1. præmie 1000 Diamanter
2. præmie 500 Diamanter
3 + 4 præmier 200 Diamanter hver


Regler:

Alle besvarelser skal skrives her i tråden inden onsdag aften kl 20. Vinderne annonceres kl 21 i morgen i tråden her
Præmierne kan ikke ombyttes
 

TommySel

Nyt medlem
newlogo1.png


Kære konger og Dronninger

Her i starten af det nye år vil vi gerne høre jeres mening om hvilken FoE begivenhed som I synes har været bedst.

Det gør vi med en lille rask lyn konkurrence!

Reglerne er simple. Skriv navnet på den begivenhed som dui synes bedst om i denne tråd og så deltager du i lodtrækningen om de flotte præmier

Som inspiration kan I evt se listen af begivenheder her på vores WIKI



Der udtrækkes følgende præmier blandt alle indlæg

1. præmie 1000 Diamanter
2. præmie 500 Diamanter
3 + 4 præmier 200 Diamanter hver


Regler:

Alle besvarelser skal skrives her i tråden inden onsdag aften kl 20. Vinderne annonceres kl 21 i morgen i tråden her
Præmierne kan ikke ombyttes

Det er den event der er tidsbegrænset og ikke tilgodeser dem som har al tid til kun at sidde i FoE - jeg mener at de gentagelsesopgaver som er så tidskrævende at man kun kan tage dem hvis man af en eller anden grund går hjemme :) (ikke negativt ment) men det kan være svært at få et job til at hænge sammen med 90 x 5 min. opgaver o.s.v.
 

DeletedUser2661

Guest
Forge Bowl, fordi Hovedpræmien ikke vokser i areal med opgraderingerne :)
 

DeletedUser389

Guest
Daglig:
bla. fordi man ( måske ) kan nå at "samle op" på nogle af de konkurrencer. Som er "løbet ud":)
Mvh.
OlsenBanden
 

DeletedUser2703

Guest
Jeg syntes klart Forge Bowl. Fedt at hovedpræmien kan opgraderes uden at den bliver større hver gang
 

DeletedUser2231

Guest
Karnevallet, at gamble/satse for at vinde en stor pulje var underholdende
 

DeletedUser2454

Guest
Det sjoveste var for mig sommereventet.
Synes lykkehjulet og princippet med nabolaget om samme præmier var en fin tilgang til det.
Omvendt er de events, hvor der skal fyldes en bar for at hente præmier mere irriterende.
 
Top