Manglende quests og så dukker de pludselig op

DeletedUser741

Guest
Føj for satan, jeg kommer i tanke om jeg skulle stoppe med at spille dette lorte spil. .....Jeg har haft i over 3 måneder alle enheder, mindst 4 stykker af hver, da jeg har set at der kommer quests hvor man skal have bestemte enheder, 2 typer og 4 stykker af hver....... Efter jeg skaffede de enheder, så dukker disse quests simpelthen ikke op. Jeg har ikke set dem i ca. 3 måneder..... I dag laver jeg nogle angreb for at klare de daglige quests og kommer til at bruge nogle af de enheder, dvs... at jeg nu ikke har 4 af hver eller slet ikke nogle af dem..... Vupti ....så dukker der med det samme en quest op hvor jeg skal samle 2 gange 4 stykker forskellige enheder for at kunne klare den.... Spil udviklere, I er bare blevet for meget...grrrrrrrrrr....... !!!!!!!!!
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser741

Guest
Synes det er meget stor snyd at spilelts AI gør ind og tjekker hver af spillerens lagere for at tjekke hvad man har af enheder og genstande og derefter generere quests, og give os KUN daglige quests som vi ikke kan løse lige og nu, dvs at vi skal bruge tid, diamanter, penge for at tjene disse ting og for at løse dem.......

2. Ved sidste opdatering, har I lavet det sådan at det bliver meget svært synligt at fremstille nye enheder, hvor man risikerer at trykke den ved siden af hvor der skal bruges diamanter. Den er med vilje lavet i samme farve, og hvis man er for hurtig kommer man ofte til at trykke forkert........

3. Ved events hvor man skal dreje hjulet for at få bestemt beløning, mange gange får jeg beløning før hjullet er standset. Kære venner, forestill Jer at I ser direkte LOTTO udtrækning af numre, og så får I nummer på skærmen før den bliver trukket ud. DET ER SNYD ! ! !

Det er ikke helt tilfældig nogen laver disse ting :-(
 

DeletedUser2122

Guest
Synes det er meget stor snyd at spilelts AI gør ind og tjekker hver af spillerens lagere for at tjekke hvad man har af enheder og genstande og derefter generere quests, og give os KUN daglige quests som vi ikke kan løse lige og nu, dvs at vi skal bruge tid, diamanter, penge for at tjene disse ting og for at løse dem.......

2. Ved sidste opdatering, har I lavet det sådan at det bliver meget svært synligt at fremstille nye enheder, hvor man risikerer at trykke den ved siden af hvor der skal bruges diamanter. Den er med vilje lavet i samme farve, og hvis man er for hurtig kommer man ofte til at trykke forkert........

3. Ved events hvor man skal dreje hjulet for at få bestemt beløning, mange gange får jeg beløning før hjullet er standset. Kære venner, forestill Jer at I ser direkte LOTTO udtrækning af numre, og så får I nummer på skærmen før den bliver trukket ud. DET ER SNYD ! ! !

Det er ikke helt tilfældig nogen laver disse ting :-(

Hej Rasimoto.

1. Når du får en opgave, er det en opgave Du skal løse. I det nævnte tilfælde skal du have 4 af navngivne tropper på lager. Dvs skaffe tropper.
Har du 4 af hver af navngivne tropper på lager. Får du naturligvis ikke opgaven. da det er en af de tilbagevendende opgaver.
Eneste undtagelser fra den regel er når man har åbnet alle Provinser... og man får til opgave at besejre en provins. I dette tilfælde kan du ikke løse den og får den foræret. Dette fordi det er en historisk opgave, som ikke er tilbagevendende.
2. Det issue du beskriver er videregivet til spiludviklere.

3. Du vil altid få den gevinst som lukkehjulet ender på. i det beskrevne tilfælde er der jo ikke tale om at der er forskel fra præmie og fra hvad lykkehjulet viser. Visuelt er hjulet måske ikke stoppet, men det er det spilmæssigt. Præmierne er fuldstændig random.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser741

Guest
TAK, men..........

Prøv at læse igen hvad du har svaret mig omkring lykkehjulet ! ! !

Random funktion.......resultat af en udregning eller udtrækning KAN IKKE og MÅ IKKE vises NOGEN steder før udregning er stoppet eller udtrukket. Det er UMULIGT at den kan konfigurere noget sted før den handling er overstået. Hvis resultatet kan ses nogen steder før den er blevet udregnet eller udtrukket så er det ikke tale om RANDOM men allerede FORUDBESTEMT handling hvor "nogen" allerede kender udfaldet.....

OG tænk igen hvad ville det ske når du ser direkte LOTTO udtrækning hvor talene vil være på skærmen før de bliver udtrukket !!!!!
 

DeletedUser2122

Guest
TAK, men..........

Prøv at læse igen hvad du har svaret mig omkring lykkehjulet ! ! !

Random funktion.......resultat af en udregning eller udtrækning KAN IKKE og MÅ IKKE vises NOGEN steder før udregning er stoppet eller udtrukket. Det er UMULIGT at den kan konfigurere noget sted før den handling er overstået. Hvis resultatet kan ses nogen steder før den er blevet udregnet eller udtrukket så er det ikke tale om RANDOM men allerede FORUDBESTEMT handling hvor "nogen" allerede kender udfaldet.....

OG tænk igen hvad ville det ske når du ser direkte LOTTO udtrækning hvor talene vil være på skærmen før de bliver udtrukket !!!!!

Hej Rasimoto .

Tænker ikke jeg kan overbevise dig om at det ER Random, tror du har indtaget din indstilling til dette emne .
Jeg kan kun oplyse om Fakta. Og Fakta er at det er Random .

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser741

Guest
Jeg kan godt forstå at du forsvarer det funktion i spillet da det er dit arbejde....

En ting er at man som "kundeservice ansat" får nogle informationer og fakta man "skal" svare til kunder uden at tænke for meget på det tekniske, en helt anden ting er at give svar som programmer bag spillet.... Når jeg ringer supporten når min internet forbindelse ikke virker bliver jeg stillet om rigtig mange gange til teknisk support, da almindelig kundeservice ikke kan besvare mine spørgsmål og sådan burde det være alle vegne.

Efter mange år med programmering af hjemmesider så ved jeg at det er fysisk umuligt, og nu gentager jeg igen,.... at man IKKE KAN få vist en random resultat på skærmen før selve udtrækning af det resultat er overstået., specialt hvis det kræver at det RANDOM resultat fåes efter en bestemt tid. Det kan være udregning, som er jo svær at spotte da nutidens computere er så hurtige at regne ud og vi ikke kan lægge mærke hvor hurtig det går. Tids resultat er typisk f.eks. ved lykkehjullets event, eller udtrækning af LOTTO tal som jeg nævnte før. Den tid kan ikke kalkuleres, den tager den tid som er nødvendig for at LOTTO tal bliver udtrykket eller at hjullet er standset, og så er der først på det tidspunkt hvor man kan aflæse resultat.
 

soehest

Medlem
Jeg kan godt forstå at du forsvarer det funktion i spillet da det er dit arbejde....

En ting er at man som "kundeservice ansat" får nogle informationer og fakta man "skal" svare til kunder uden at tænke for meget på det tekniske, en helt anden ting er at give svar som programmer bag spillet.... Når jeg ringer supporten når min internet forbindelse ikke virker bliver jeg stillet om rigtig mange gange til teknisk support, da almindelig kundeservice ikke kan besvare mine spørgsmål og sådan burde det være alle vegne.

Efter mange år med programmering af hjemmesider så ved jeg at det er fysisk umuligt, og nu gentager jeg igen,.... at man IKKE KAN få vist en random resultat på skærmen før selve udtrækning af det resultat er overstået., specialt hvis det kræver at det RANDOM resultat fåes efter en bestemt tid. Det kan være udregning, som er jo svær at spotte da nutidens computere er så hurtige at regne ud og vi ikke kan lægge mærke hvor hurtig det går. Tids resultat er typisk f.eks. ved lykkehjullets event, eller udtrækning af LOTTO tal som jeg nævnte før. Den tid kan ikke kalkuleres, den tager den tid som er nødvendig for at LOTTO tal bliver udtrykket eller at hjullet er standset, og så er der først på det tidspunkt hvor man kan aflæse resultat.

Med din mangeårige erfaring inden for programmering af hjemmesider må du vide at for at lave en random event er der forskellige løsningsmodeller. Du har lagt dig fast på at præmien udtrækkes ved hjulets stop og sammenligner det med trækning af lotto tal. Jeg vil argumentere for at du ikke kan sammenligne disse to ting da det ene blot er en simpel computer udregning og det andet er en mekanisk udtrækning. Forestil dig følgende pseudo kode

Kode:
if ($starttrækning = true)
$præmie=rand(1,12); #find et tal mellem 1 og 12
drejhjulet(60,$præmie); #drej hjulet i 60 antal sekunder stop på $præmie
vispræmie($præmie)

Dette er faktisk en gyldig måde at gøre det på, og uanset timings problemer med hjulet og vispræmie er det stadig random. Præmien bliver genereret på serveren i det øjeblik du trykker på start. Det sker på serveren da klienten ikke kan stoles på. Og er egentlig ret smart da man godt kunne få et problem hvis internettet døde imens man sad og ventede på at præmien blev genereret 60 sekunder efter man havde trykket start.
 

DeletedUser741

Guest
Jeg er klar over at der er forskel imellem mekaniske udtrækning og "digitale" hvor man simulerer det mekaniske hjul.....Men så skal man lave kode der ikke viser premien før den er faktisk udtrykket ellers sker sådan noget lignende:


Når mennesker (betalende kunder) ser det så er skaden altså sket og så han man mistet sin troværdighed, med andre ord har man mistet betalende kunder, som betyder mindre penge i kassen.... Og så vil jeg ikke skrive mere om det da vi aldrig kan blive enige om det....
 
Senest redigeret af en moderator:

soehest

Medlem
Jeg er klar over at der er forskel imellem mekaniske udtrækning og "digitale" hvor man simulerer det mekaniske hjul.....Men så skal man lave kode der ikke viser premien før den er faktisk udtrykket ellers sker sådan noget lignende:


Når mennesker (betalende kunder) ser det så er skaden altså sket og så han man mistet sin troværdighed, med andre ord har man mistet betalende kunder, som betyder mindre penge i kassen.... Og så vil jeg ikke skrive mere om det da vi aldrig kan blive enige om det....

Fokus tak. Dit argument er at det ikke er random, men decideret snyd. Mit eksempel og forklaring viser at det ikke nødvendigvis er tilfældet. At deres kode så er skidt siden et timing problem bringer præmien op før hjulet er stoppet er en helt andet ting.
 

DeletedUser741

Guest
Skrev at jeg ikke ville kommentere mere, men det bliver jeg nødt til.

Man har vist glemt en meget vigtig sandhed når man skriver at de (LOTTO VIDEO) har en meget dårlig script. Det der var en direkte LIVE udtrækning, og der findes ingen scripts i verden der kan generere næste tal som skal trækkes og vise den på skærmen før den er udtrykket. Jo, det kan man vist godt, men det kræver at inde i tromelen er den bestemte bold med nummeret anderledes, dvs afviger i vægten.
 

soehest

Medlem
Skrev at jeg ikke ville kommentere mere, men det bliver jeg nødt til.

Man har vist glemt en meget vigtig sandhed når man skriver at de (LOTTO VIDEO) har en meget dårlig script. Det der var en direkte LIVE udtrækning, og der findes ingen scripts i verden der kan generere næste tal som skal trækkes og vise den på skærmen før den er udtrykket. Jo, det kan man vist godt, men det kræver at inde i tromelen er den bestemte bold med nummeret anderledes, dvs afviger i vægten.

Jeg kan ærlig talt ikke se hvad du prøver og bevise med din youtube video og hvad bolde der afviger i vægten har noget som helst med den her samtale at gøre. Hvad bliver det næste? Skal vi snakke om hvorvidt der har været nogle på månen? Jeg prøver at forklare dig at det kan lade sig gøre og udvælge et tal inde "hjulet" er drejet rundt, og eftersom at hjulet sjovt nok landede på den samme præmie, som du havde fået at vide du havde vundet, må det være præcist hvad der er sket. Din påstand er længere oppe er at det ikke er en random event og snyd. Det er udelukkende det jeg opponerer i mod. Om den random event bliver genereret når du trykker på start hjul knappen eller når hjulet er færdig med at spinne er i og for sig totalt ligegyldig. Det er stadig en random event. På en computer vil sådan en event heller ikke blive mere random fordi man bruger 60 sekunder på det. Udregningen tager et milisekund. Det er udfra et programmerings mæssigt synspunkt fornuft i at genere præmien samtidig med hjulet startes (da præmien bliver udtrukket på serveren og ikke lokalt) Der kunne synes at der er fejl i den kode der skal vise hjulet. Den er såmænd nok programmeret af folk der har flere års erfaring i at programmere hjemmesider (pun intentended) Det er en sag for support ikke dette forum. Hvis du har planer om at fortsætte denne samtale så hold lige fokus på dine tidligere påstande omkring dette spil i stedet for at grave internettet igennem for at finde nogle der igennem historien har snydt. Det er så uendelig irrelevant.
 
Top