Mangler veje i min by

Hej

Jeg har byer på 6 servere, men der er kun i E-verdenen hvor jeg mangler at få vist alle veje, de forsvandt da jeg fik besked om at serveren var utilgængelig pga. odatering.
Alt andet vises og biler kører på de veje som ikke kan ses.

Jeg har slettet midlertidige filer og maskinen er helt opdateret.
jeg bruger en Surface Pro 2, 64 bit operativsystem ned Windows 10 Pro
Kan I tjekke det og hjælpe med at få dem tilbage?

JuliusEmil13
 

ditto6000

Aktivt medlem
Samme her... Alle enkeltveje for MD og NT på A,B,C og D er usynlige.. Har skiftet mellem flash og HTMl, genstartet flere gange, slettet historik og caches og maskinen er opdateret..
De fremgår heller ikke i byggeloggen
 

DeletedUser2122

Guest
Hej

Jeg har byer på 6 servere, men der er kun i E-verdenen hvor jeg mangler at få vist alle veje, de forsvandt da jeg fik besked om at serveren var utilgængelig pga. odatering.
Alt andet vises og biler kører på de veje som ikke kan ses.

Jeg har slettet midlertidige filer og maskinen er helt opdateret.
jeg bruger en Surface Pro 2, 64 bit operativsystem ned Windows 10 Pro
Kan I tjekke det og hjælpe med at få dem tilbage?

JuliusEmil13

Hej Juliusemil13.

Vil du lave en ticket til Support på den server hvor det er galt, så kan de tjekke op på det.
Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2122

Guest
Samme her... Alle enkeltveje for MD og NT på A,B,C og D er usynlige.. Har skiftet mellem flash og HTMl, genstartet flere gange, slettet historik og caches og maskinen er opdateret..
De fremgår heller ikke i byggeloggen

Hej Ditto6000

Vil du lave en ticket til Support på den server hvor det er galt, så kan de tjekke op på det.
Mvh.
Fugazi.
 

skoven.

Medlem
Lidt mangel af vej i min by på E

6efZ22D.png

ZXkho4d
 

DeletedUser1517

Guest
Fik det samme problem i går, i forbindelse med at jeg havde opdateret veje, for at opnå en vis mængde glæde til en eventopgave.
 
har oprettet en ticket hos support hvor jeg sluttede med at henvise til denne side, så de kan se at flere har problemer med vejene
 
Top