Markedsplads: "Vis kun venners tilbud"

DeletedUser

Guest
Jeg har længe været irriteret over at man på markedspladsen ikke kan få filtreret handler så man kun ser handler fra vennelisten, på samme måde som man kan se handler oprettet fra klan medlemmer eller naboer. Jeg har sjældent behov for at handle med naboer, men jeg har flere på min venneliste, som ikke er i min klan og ikke er i mit nabolag, men som gentagne gange har hjulpet mig, og derfor vil jeg også gerne hjælpe dem, fx. ved at tage nogle af deres handler.

Derfor savner jeg et flueben til "Vis kun venners tilbud"

Og nu hvor vi er igang med forbedringer af markedspladsen: Hvis jeg akut mangler en vare og ingen fra min klan har en handel på markedspladsen, så ville det være rart med en knap hvor jeg kunne få listet ALLE handler (klan + naboer + venner) UNDTAGEN de indbyggede købmænd (dem med prissats 0.1). Det måtte meget gerne være en knap under brugerindstillinger så man kunne vælge helt permanent at man ALDRIG ville se disse ubrugelige købmænd!!! :)


mvh Callon
 

TommySel

Nyt medlem
Er enige med Callon og det kan udbygges mere!
Når man laver handler og sætter "flueben" i "kun klan" så kan jo kun se sin klans tilbud - det er OK.
Man skulle måske have en også, hvor man kunne lave tilbud/handler "uden for klanen" så dem der kontrollerer om man overholder klanens regler hurtigere kan se om dette er tilfældet!
 

DeletedUser1268

Guest
Jeg er enig.

Især det med handler "KUN UDEN FOR KLAN" ville løse en masse konflikter som jeg også oplever vi har i vores klan og andre klaner både på Arvahall, Brisgard og Cirgard.

De fleste klaner har regler om fair handel hvor forholdet gerne skal svare til de mønter og forsyninger det koster at producere den pågældende vare.

Et alternativ kunne være "VIS KUN LIGE/FAIR HANDLER". Så kunne markedet sortere de handler fra hvor produktionsomkostningerne ikke er tilsvarende for begge varer.
 

DeletedUser

Guest
Enig med Callon nogle gange sidder jeg lide ved siden af mine venner og vil gerne handle så kunne det være rart kun at kunne behøve at lede venners handler igennem.
 

DeletedUser1700

Guest
Jeg er også enig med jer andre, i Arvahalle er jeg i en klan med mange medlemmer.
Og kun et medlem ligger omkring 40 til 60 sider op med ikke lige handler. Fx. Betaler jeg 70 Guld får jeg kun 50 granit og det er inden for samme aldre.

Så "KUN UDEN FOR KLAN" knappen når man opretter handler ville være super fedt.

Er der nogen af jer der har hørt noget om de har tænkte sig og lave det.

MvH. Smeden78
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser530

Guest
Jeg er enig med jer. Der er mange klaner hvor "skæve"handler ikke er tilladt og tit er årsag til meget debat.

Så en speciel knap vil gavne. Så FoE dette er et behov der er så lad os få denne knap :)

Mvh 1938
 

DeletedUser

Guest
Meget enig, det vil være en stor hjælp man som klan kan filtre så man kun ser de handler, der specielt er beregnet for klanen - giv os den mulighed, please.
 

DeletedUser1071

Guest
Jeg følger trop. Det ville være rart med sådan en knap.
 

DeletedUser1714

Guest
Jeg er med på at der mangler en knap, men det skal være ligesom den ´´kun klan´´, så en knap ´´ikke klan´´ når man opretter handlen

Denmara
 
Top