Markering af hæftede/uhæftede tropper

Status
Ikke åben for yderligere svar.
efter Alc er kommet burde det egentlig være de hæftede tropper som havde markeringen, og de uhæftede som ikke havde markering, da det kan være svært at fange de hæftede tropper når man skal se igennem 50-250.
-
samtidig vil jeg gerne genfremsætte forslaget om at de hæftede tropper i hærstyringen kunne have markering ud fra hvilken kaserne de kom fra (evt. forskellige farver i markeringen)
-
og for at gøre troppeadministrationen endnu bedre, ville det være rigtigt dejligt, hvis alle hæftede enten stod først eller sidst (samlet), samt at når man er inde på den enkelte troppetype, at de blev vist med de hele tropper først, og så i mindst sårede orden.
 

DeletedUser

Guest
Enig i begge forslag, som helt sikkert er at foretrække, men hvis dette dog ikke kan lade sig gøre, så er her et alternativ:

--- Lad hæftede tropper stå først i rækken altid, helt til venstre. Således vil man altid kunne finde dem.

P.s Som det er nu, og man endelig har fundet fx 2 hæftede tropper i samme billede - og man vælger en, så hopper den anden trop dælme hen på en ny placering. Det ville være rigtig rart, hvis de i det mindste "blev hvor de var". Eller rykkede i et mønster som gav en slags mening.

Ellers TAK for markeringen af uhæftede, det hjalp en del, men løste desværre ikke problemets essens.
 

pngnoxy

Medlem
Også enig her.

Samt som vakini også tidligere har foreslået - kunne man ikke lave et fix sådan at uhæftede enheders markeringsfane også blev vist grafisk når tropperne er i kamp? - red: Hov, det er jo faktisk sket - det havde jeg da misset.. Fedt!

Og á propos troppeadministration i hærvinduet, hvorfor er det at når man flytter en enhed fra reserven til det aktive vindue, så blandes den resterende enhedsreserve rundt i noget der ligner tilfældig omrokering?
 
Senest redigeret:

DeletedUser655

Guest
Eller endnu bedre.

Lad os skjule uhæftede tropper som vi har bedt om utallige gange - det ville fjerne alle ovenstående problemer.
 

DeletedUser12

Guest
Jeg har delvist indsendt dette forslag. Grunden til ikke det hele er kommet med er at der ikke er flere sorteringsmuligheder i støbeskeen fordi det kan være for ressourcekrævende af browseren.
 

pngnoxy

Medlem
Er der noget nyt omkring evt. at indføre denne "omvendte" markering af uhæftede enheder?

Samt hvad med dette:
"Og á propos troppeadministration i hærvinduet, hvorfor er det at når man flytter en enhed fra reserven til det aktive vindue, så blandes den resterende enhedsreserve rundt i noget der ligner tilfældig omrokering?"
Er der noget svar til dette?
 

DeletedUser12

Guest
Nej der er ikke noget nyt om dette og der er heller ikke noget svar på det andet desværre.
 

DeletedUser1664

Guest
Hej er der noget nyt om det nu her?

Nu er der jo blevet sat en begrænsning på 2000-2500, og ja som I nok ville kunne forstå er det lidt svært at finde sine 16 enheder imellem 1500 uhæftede? Så kunne være rart at høre om der er planer om det eller bare altid ville blive et gene
 

DeletedUser12

Guest
Der er pt mig bekendt ikke nogen planer om det. Begrænsningen er derimod sat for at sikre at spillet fungerer, da det har givet problemer når folk nåede over den grænse som nu bliver implementeret. Med det pres det har givet vil det formentlig kun vælte læsset at lave flere søgefunktioner. Så med mindre/indtil de finder en måde at det kræver færre ressourcer, så tror jeg at hele hærstyrringen skal gentænkes, hvis der skal være en chance for en umiddelbar ændring.
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top