Markering af SB'er i oversigt over donationer

DeletedUser3004

Guest
Har efterhånden smidt FP i næsten 1000 forskellige SB'er hos andre, så det tager en krig at gå listen igennem.

I nogle af dem har man sikret sin placering, og i andre får man med sikkerhed ikke (yderligere) gevinst. Hvis man kunne sætte et flueben eller lignende ud for disse, slipper man for at skulle ind og kigge på dem hver eneste gang. Luksusudgaven ville være, hvis de markerede røg ned bagerst i listen.
 

DeletedUser2122

Guest
Har efterhånden smidt FP i næsten 1000 forskellige SB'er hos andre, så det tager en krig at gå listen igennem.

I nogle af dem har man sikret sin placering, og i andre får man med sikkerhed ikke (yderligere) gevinst. Hvis man kunne sætte et flueben eller lignende ud for disse, slipper man for at skulle ind og kigge på dem hver eneste gang. Luksusudgaven ville være, hvis de markerede røg ned bagerst i listen.

Hej Miss Monroe.
Jeg sender dit forslag videre til spiludviklerne.
Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2914

Guest
Det ville måske være en løsning om man kunne vælge sorteringen i listen. Som det er nu, er den vist rent kronologisk, så den bygning man senest har støttet står øverst. Men jeg har tit brug for at sortere efter bygning, eller efter grad af "færdighed", eller efter min placering blandt giverne. Kunne man få sådan nogle små pile over hver kolonne at klikke på for at vælge at sortere stigende/faldende på kolonnen, så kunne det måske også hjælpe Miss Monroe
 
Top