Marsmalm

jmfab

Moderator
Team medlemmer
Hej mr Slade

Du kan også få det via dit egen verdenskort med midre du er i Rumalder Asteroride så er det kun som Hr. nyborg skriver

mvh

jmfab
 

mr slade

Nyt medlem

hr. nyborg

Aktivt medlem
Hej igen mr slade. Du skal endelig ikke undskylde for at spørge :)
Sagen er at jeg ikke selv er nået dertil så er faktisk lidt uvidende selv:p

NÅH, men det jeg har fundet ud af, er at du i mars rumalderen begynder at lave en mars koloni. Her igennem kan du producere / få marsmalm, som du så kan bruge til din forskning. Du oplåste den forskning i den første forskning i alderen. Så du burde have adgang til din koloni,
 

Morten70

Medlem
På verdenskortet for rumalder Mars er der sektorer med marsmalm, når du har erobret sektoren, kan du begynde at "mine" på det, du klikker på selve malmen på kortet, hvorefter du skal betale en pris i mars-kreditter (optjent ved huse fra din marskoloni), der er forskellige størrelser af malm-forekomster, med forskellige ekspeditions-tider afhængig af størrelsen. når ekspeditionen er nået hjem igen (vil blive markeret med blinkende verdenskort-ikon i din hovedby) skal du enten angribe eller forhandle for at få din marsmalm endegyldigt.
Taktisk : da de forsvarende styrker for dette marsmalm er omtrent lige stærke uanset mængden af marsmalm, kan det umiddelbart bedst betale sig at satse på de store forekomster
 

codenerd

Nyt medlem
En sidste mulighed for at få marsmalm, er at plyndre dine naboer, som er i Rumalder Asteroridebæltet, har de bygget en masse malm syntetisatorer så er det bare i gang, kender folk der er kommet igennem hele Mars uden at ha låst op for kontinentet på den måde
 
Top