medajler

DeletedUser369

Guest
hej kan ikke forstå at jeg ikke har flere medajleer da jeg næsten heletiden har ligget nr 1 i c, ja jeg har midstet mange før søndag den 17/02 og efter dagens høst ligger jeg kun nr. 6 ??
 

DeletedUser369

Guest
nej. før jeg høstede i dag var jeg over 200 og i dag høstede jeg 90 men har kun 146 forstår ikke
 

DeletedUser12

Guest
Er ikke lige helt med, men for at få medaljer i turneringen så skal du ligge på en medaljegivende plads når turneringen slutter. At du har ligget nr. 1 hele ugen giver ikke noget.
 

DeletedUser369

Guest
jeg har vundet 2 turninger hver uge siden vi har spillet i c og jeg har også storslået bygning der giver og sammenlagt har jeg eller skulle have haft over 300 medajler men har nu kun 146
 

DeletedUser12

Guest
Så må du have brugt dem på udvidelser, vil jeg umiddelbart sige. Det samlede tal skulle vidst kunne ses på en af ranglisterne.
 

DeletedUser369

Guest
ja da. men det har da ikke noget med den samlet score på rang listen at gøre. der står jeg ligger nr. 8 med 146 point jeg burde ligge nr.1 med over 300
 

DeletedUser

Guest
Det er en fejl der er sket for et par stykker, nemlig at man mister de medaljer man har på ranglisten, med de udvidelser man har købt, og det er jo ikke meningen. Jeg ved at problemet skulle blive hotfixet i morgen, så der ikke er flere som det går ud over, men der er desværre et problem med at genskabe ranglisten, som den var før. Der bliver arbejdet på det, for jeres log med medaljer er rigtig (i har alle de medaljer i har tjent), så i skal bare blive ved med at spille og opnå medaljer, og så vil i komme tilbage på de pladser, som det er meningen at i skal være på.

Dette er en prioritet for os lige nu, og jeg håber at det bliver rettet hurtigst muligt.
 

DeletedUser

Guest
Denne fejl skulle gerne være rettet nu, og ranglisten er igen som den skal være. :)
 
Top