MMR

hr. nyborg

Aktivt medlem
Hej Freja.

Normalt når noget kommer på beta bliver det først testet igennem for eventuelle fejl og for at se om alt virker som det skal eller skal laves om.
Så om noget vil jeg tro der nok går en måneds tid mindst inden det kommer ud på de almindelige verdener.
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Så må vi klare os indtil da, dontwannaname ikke vil poste flere lister da han forlader spillet pga. RL problemer, så lad være med alle at skrive til ham.
 
Senest redigeret:

hr. nyborg

Aktivt medlem
Dertil i forhold til mmr, så har jeg også fået at vide at man inden længe fra innogames side vil få en normal mulighed til at se de point inde i spillet. Da der er blevet gjort opmærksom på denne egenskab.

Så alt i alt, bare rolig, når det er blevet testet på beta, så vil der komme en funktion her på de almindelige verdener omkring at se de "point" selv. Så en permanent løsning er på vej :)
 

Lizif

Aktivt medlem
Så alt i alt, bare rolig, når det er blevet testet på beta, så vil der komme en funktion her på de almindelige verdener omkring at se de "point" selv. Så en permanent løsning er på vej :)

Det er fint at vi kan se vores MMR men det er lavet så man skal ind på hver klans profil for at se hvad den pågældende klan har af points, det vill være noget nemmere hvis de points blev vist på ranglisten.

Det folk vil se når de kikker efter MMR er:
1. Sine egne points så man kan se hvor man ligger og hvad man skal have for at ikke ryge ned i liga eller hvad man skal have for at stige, og her er systemet fint nok.
2. Mange kikker også MMR for at se hvem de kommer op imod i næste runde og det vil være et stort arbejde at finde ud af når man skal ind på alle klan profiler.

Forslag: Kunne vores klanslagmark bygning ikke vise opstillingen 24 timer før start (eneste problem ville være hvis en klan bliver slettet og ikke er der når KS starter men så må man vel bare være en klan mindre i den gruppe den omgang, det vil nok ikke være ofte det problem opstår)
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Et af punkterne som står i det link der er længere oppe.

Guild Ranking where you can see each guild's current League Points.

Så på dansk, vil der altså være en klan rank hvor man jo så altså burde kunne se alles point på én gang.
Men som sagt det er alt sammen nyt jo, og er sikker på at dette nok skal blive arbejdet mere på.

Så om noget til den tid det kommer til de normale verdener, kan vi jo vente med at give eventuel tilbagemelding om det.
Men om noget så er det da en start at man lige meget hvad vil kunne se de point, uden at skulle lave alt muligt andet udenom spillet :)
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Guild Ranking where you can see each guild's current League Points.

Så på dansk, vil der altså være en klan rank hvor man jo så altså burde kunne se alles point på én gang.
Men som sagt det er alt sammen nyt jo, og er sikker på at dette nok skal blive arbejdet mere på.

Nej du vil ikke kunne se alles point på en gang, du dkal åben klan profil for at se det.
Det er dog stadigvæk meget nemmere end selv at udregne MMR for de klaner i samme liga som en selv. Det er muligt men meget tidskrævende.
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Nåh ja det er sådan jeg forstår det. Men igen så spiller du jo vist også på beta, ikke Freja, så kan være du har afprøvet det og kan fortælle om det nemmere :)
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Ja jeg spiller på Beta men det kan stadigvæk ændre sig på Beta inden de går live.
MMR skal beregnes. Først skal du finde ud af, hvor meget prestige din Klan får fra KvK. Dette er summen af al Daily Power fra alle kort. Træk KvK-prestige fra din samlede prestige. Træk derefter den prestige, din klan får fra klanniveau. Tag svaret og del med 18. Det er din klans MMR.
Tro mig, det er ikke så nemt som det lyder og skal sikkert gøres på den rigtige tid af dagen i forhold til KvK.

Det er helt sikkert nemmere at åbne 30-40 klan profiler og finde MMR end at udregne det for 30-40 klaner.
Hved ikke hvordan dontwannaname bar sig ad men tror han havde en nemmere måde han ikke ville fortælle mig og derfor valgte at lave login til vores serverer og poste listerne her.

Jeg håber vi når at få updaten inden næste KS.
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Tja som sagt som du selv skriver, så kan der ske en del. Måske med tiden at innogames også laver det nemmere. Men om ikke andet er der her da et skridt den rigtige vej :)
 
Top