Motivering og polering

DeletedUser

Guest
Ved godt det er et On Topic emne, men mit motiv til at skrive det her er, at jeg vil tippe jer om at det åbenbart giver mere i kassen at lave handlinger i min tidlig middelalder by under besøg hos mig.

Men du skal jo være en nabo i vores nabolag for at finde mig?

Nu kender jeg ikke spillet særlig godt så et besøg med handling i mente kan måske ikke lade sig gøre for jeg har fået besøg og begge handlinger foretaget.

Jeg ved disse handlinger aftager med tiden, men kender ikke tiden før nye handlinger kan ske.
 

DeletedUser12

Guest
Du kan søge alle spillere på ranglisten hvis det er det du søger. Hvis du mener mht at motivere/polere dine bygninger, så kan du både gøre det i dit nabolag samt for din klan.

Du kan selv kun gøre en handling ved hver spiller, derefter skal du vente 24 timer. mht hvor længe en polering/motivering varer så ved jeg det ikke nøjagtigt.
 

DeletedUser30

Guest
polering vare 12 timer og for motivering fordobler men produktionen i en bygning en gang
 

DeletedUser

Guest
Du kan søge alle spillere på ranglisten hvis det er det du søger. Hvis du mener mht at motivere/polere dine bygninger, så kan du både gøre det i dit nabolag samt for din klan.

Du kan selv kun gøre en handling ved hver spiller, derefter skal du vente 24 timer. mht hvor længe en polering/motivering varer så ved jeg det ikke nøjagtigt.

Ja, alle kan findes, men spørgsmålet var vel om besøgende uden for mit nabolag kan lave handlinger.
varigheden har jeg spurgt om i en anden tråd med en guide hvor det med stjerner nævnes, men varigheden var ikke med.

polering vare 12 timer og for motivering fordobler men produktionen i en bygning en gang

Så ved næste indsamling fra den bygning, så forsvinder motiveringen og polering vare 12 timer.

Det burde egentlig være med i guiden.

Så ved næste indsamling fra den bygning, så forsvinder motiveringen og polering vare 12 timer.

Det burde egentlig være med i guiden.

Tiden for ny polering må være omkring 5 timer, for det er den tid der er gået ifølge mine rådhus nyheder, fra en polering blev udført og indtil den næste (nuværende) blev foretaget.

polering vare 12 timer og for motivering fordobler men produktionen i en bygning en gang

Jeg forstår vist ikke dit svar med at en motivering af en bygning kun fordobler 1 gang.

Mener du, at hvis en bygning først er blevet motiveret, så gælder det for hele den bygnings levetid i landsbyen?
Bygninger har det med at blive udskiftet. Men når stjernen forsvinder (for det gør den vel, så der ikke er stjerner på alle motiverede bygninger hele tiden de eksisterer), så ved man jo ikke hvilken bygning det kan betale sig at udskifte først af alle.

Og dit svar med 12 timer før en poleringsstjerne forsvinder, kan måske være fra tidsalder til tidsalder så varigheden forkortes alt efter hvor højt man er i tidsalder? For jeg fik polering af samme bygning efter ca 5 timer.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser30

Guest
Nå en bygning bliver motivering så fordobler produktionen i bygning en gang, det vil sige at nå man har indsamling produktionen i bygning, forsvinder motivering fra bygning

polering vare 12 timer for alle tidsalder, Er du sikker på at det er den samme bygning der bliv polering med 5 timer mellemrum, og ikke at der var en der polering bygningen for over 12 timer siden og at der så har været en for 5 timer siden der har polering en anden bygning, og der efter er polering fra den første bygning forsvundet også der er en der har polering den føste igen?
 

DeletedUser

Guest
Nå en bygning bliver motivering så fordobler produktionen i bygning en gang, det vil sige at nå man har indsamling produktionen i bygning, forsvinder motivering fra bygning

polering vare 12 timer for alle tidsalder, Er du sikker på at det er den samme bygning der bliv polering med 5 timer mellemrum, og ikke at der var en der polering bygningen for over 12 timer siden og at der så har været en for 5 timer siden der har polering en anden bygning, og der efter er polering fra den første bygning forsvundet også der er en der har polering den føste igen?

Hvis en motivering forsvinder fra en bygning efter en opsamling, hvorfor er stjernen der stadig efter mindst 3 opsamlinger?

Den bygning der er poleret er ret stor og jeg var i spillet da det skete. Den polering bliver gemt i min historik i rådhuset, med spilleren der gjorde det og tiden det blev gjort.
Ok, efter en tur i byen og andet, åbnede jeg spillet og blev præsenteret for min historik og her var der poleret en bygning på et vis tidspunkt og af hvem. Og det var samme bygning kunne jeg se (og stadig kan). Og tidspunkterne mellem poleringen af netop den bygning (deko) er omkring 5 timer.

Den seneste polering skete kl. 20:24, så stjernen og muligheden for en ny polereing burde kunne finde sted omkring 01:30 i nat.
Nu kan det jo ikke forudses om en polering af samme deko vil ske på/snart efter det tidspunkt og det er jo sent.
Men hvis en polering sker inden der er gået 12 timer, så....
 

DeletedUser

Guest
Hvordan skal dette forstås?

motiv.JPG

Læg mærke til tidspunkterne.
Og hvilken handling der blev udført.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser30

Guest
At der er 4 der har motivering dine bygningen, ikke andet, og de stjernenr man kan se på billede, de betyder ikke nået.
Hvis det er som du skiver, af polering kun vare 5 timer hos dig, så er der nået galt og du skal skive til support

jeg har lige fået motivering en af mine bygningen og der er ikke nogle stjernen ved den bygningen
 
Top