Nabo menu efter en kamp

DeletedUser

Guest
Jeg mener bestemt for noget tid siden så blev nabo menuen ved den by du lige havde været i kamp med, men i dag når en kamp er færdig køre nabo menuen tilbage til start og så skal man til at klikke sig hele vejen frem til der hvor man er nået til, var det ikke en ide at få lavet det om igen så den bliver på den by man lige har vundet over, for vil man tilbage til start så er der en knap til dettet så ser ingen grund til den auto scroller til start.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har forhørt mig lidt rundt, og alle de adspurgte mener, at man altid er blevet sendt tilbage til sin egen position. Problemet her med at lave det på den anden måde, vil være at andre ikke ønsker at blive hos den angrebne spiller, men sendes tilbage til sin egen position. Så vi har valgt at sende dig tilbage.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan så bare ikke se et formål med at man bliver smidt tilbage efter en kamp så man skal klikke sig frem til der hvor man er nået til, for efter en kamp er du jo inde i den by du lige har vundet over og der er der en knap der kan tage dig tilbage til din egen by, der er jo absolut ingen grund til at man bliver smidt tilbage i menuen hvad kan man bruge det til?
om det altid har været sådan kan godt være jeg syntes bare det har været anderledes for mig på et tidspunkt.
 
Senest redigeret af en moderator:
Top