nabo- venne- og klanmenu problemer

efter sidste spilopdatering, fryser tiden i nabo- venne- og klanmenuen (kan dog løses ved at hoppe frem og tilbage fra f.eks. nabolisten til klanlisten)
endvidere forsvinder billederne i menuen når jeg har været inde og lægge FP i opfindelser og vender tilbage (igen kan det løses ved at hoppe fra naboliste til klanliste og retur.

Eller opdaterer med F5

Jeg kører internet Explorer ;)
 
Senest redigeret:

DeletedUser12

Guest
Altid en god ide at få med i hvilke/n browser det sker i. Det giver lidt mere indsigt i om det er en bestemt browser der tolker forkert eller det er alle og derved en mere generel fejl :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har også oplevet, at bjælken med naboer/venner til tider har været blank..!! :confused:
Det er Internet Explorer for mit vedkommende ;)
God weekend, mvh.
Banditten :cool:
 

Daenerys

Medlem
jeg benytter chrome og har også problemet både med at tidstælleren fryser og at billeder mm. helt forsvinder.
 

DeletedUser

Guest
Fejlen er fundet og rapporteret. Det forventes at blive rettet med 0.29.

Mange tak for jeres rapporter. :)
 

DeletedUser

Guest
Fejlen er fundet og rapporteret. Det forventes at blive rettet med 0.29.
Mange tak for jeres rapporter. :)
Du skriver, at det forventes at blive rettet, men har udviklerne så ændret noget i forsøget på at få fejlen rettet eller er det blevet udskudt til senere..??
Fejlen er der i al fald stadig med ver. 0.29..!! :hmm:
Mvh.
Banditten :cool:
Blank bjælke.jpg
 

DeletedUser

Guest
Sker det stadig efter en sletning af din cache?
Nu er det jo ikke fordi det i forvejen er sket ret ofte, men så skete det altså igen, og denne gang efter en opdatering...
Jeg har slettet min browserdata, og skal nok holde øje med, om det sker igen..!!
Mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan se på den næste opdatering, at problemet først bliver løst der. :)
 
Top