Naturbegivenheden 2024: Spørgsmål og feedback

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
WILD24_logo.png

Hej Forge-fans!​


Det er tid til at finde jeres safariudstyr frem, fordi naturbegivenheden vil være tilgængelig fra 16. januar til 15. februar!

Begynd på en safari som ingen anden​

Tag med på safari med vores guide Diane på en medrivende opgave- Knus blokke, saml naturmønter, og lås dørene op til eventyr. Hold øje med den nyligt tilføjede gyldne billet. I en begrænset tidsperiode, mens den gyldne billet er aktiv, vil du være i stand til at spille så mange niveauer, som du kan nå at komme igennem!

Boost dit spil og vind stort​

Udtænk Strategier med den nye løvstikke-booster for at rydde blokke og saml dyrebare kister med en strategisk knusning. Find potesporene, og Trek mod de storslåede præmier.

Dyk ind i Flamingo-habitatet​

Blandt hovedpræmierne ligger Flamingo Habitatet, en charmerende tilføjelse til jeres voksende byer. Saml opgraderingssæt fra hovedpræmierækken for at bringe det til niveau 11 eller endnu længere til det fredfyldte flamingo-habitat eller det fredfyldte flamingoparadis.

Nye bygninger, nyt spænding​

Planlæg omhyggeligt, da vores nye bygninger bringer dyrelivet lige til din bys dør! Forsvar med Alligator Sumpen, søg ro på Tapir Stierne, og drøm dig væk i de evige drømmes have.

Belønninger og reminiscens​

Kæmp dig gennem ligaerne, saml unikke bygninger og hold minderne i live med vores nye tema portrætter. Gå ikke glip af episke Natur 2024 valgsæt for et nostalgisk gensyn med tidligere naturbygninger.

Gå på stierne nu!
Kan I ikke vente med at gå på udforskning? Få ny energi i naturen og se vores fulde annocering af begivenheden her >> [Naturbegivenheden 2024]


Vi ses i vildmarken i Forge of Empires ... og god tur ud i det grønne!
 

Mileman

Nyt medlem
Endnu en fiasko af en forårsbegivenhed der har præcist de samme fejl som sidste års forårsbegivenhed. Fremgang er vanvittig langsom og det er så godt som umuligt at få det i beskriver som dagens tilbud. Det skulle være muligt at få dagens tilbud, hvis man samler en kasse med seks stjerner. Noget som er svært nok i sig selv. Når det så alligevel lykkes, så får man stadig ikke dagens tilbud 9/10 gange. Skam jer. Hvis ikke i vil gennemarbejde begivenhederne, så drop dem.
 
Senest redigeret:

ditto6000

Aktivt medlem
Kunne være fedt om de små bygninger 2×1 i events som Vaskebjørnens slyngelsted blev lavet som dekorationer i bosættelserne så man selv kunne vælge lodret og vandret. Virkelig en favorit event:D:)
 

Miss Monroe

Nyt medlem
IG har muligvis gjort opmærksom på det (et eller andet sted med småt), men det er voldsomt irriterende, at brikkerne i eventspillet ikke genereres tilfældigt. Mindst ti gange har jeg oplevet en billet-tur, hvor en farve har været fuldstændigt fraværende (som i ikke en eneste brik). I næste samtlige af disse runder har det været på magisk vis været den farve, man skulle bruge for at løse den aktuelle rivalopgave. Øv, IG!
 

HMMS

Nyt medlem
Event spillene er lavet for at få os til at bruge/købe diamanter! Det er vel 1½ år siden jeg sidst har fået alle niveauer i en eventbygning, men de små-gevinster jeg får gennem at spille dem er jo gratis, så dem tager jeg med, men bruger aldrig diamanter på det
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Jeg når ikke en fuld bygning dette event på alm. vilkår og har brugt billetterne optimalt. Jeg har ikke deltaget i lyn event, men konceptet bør vel afspejle sig i at man minimum kan få event bygningen uden brug af ekstra instanser
 

HMMS

Nyt medlem
Det er ikke tanken at du skal vinde, det er tanken, du skal bruge/købe diamanter FOR at vinde :)
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Tak for jeres feedback. Der er mange forskellige muligheder for at få ekstra begivenhedspræmier og valuta, Hændelserne omkring jeres byer, Rival begivenhederne og også de daglige udfordringer. Hvis man deltager i alle elementerne er begivenheden lagt an på at alle bør kunne få en bygning i max uden brug af diamanter.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Har du også deltaget i Rival udfordringen? Den giver jo masser af ekstra billetter som giver yderligere fremgang?
 

HMMS

Nyt medlem
Den kræver for mange af mine resurser og giver næste intet tilbage, skal man lave 24 blå dimser, er det ofte der skal bruges 10-15 klik for at få dem osv, fik dog 2 guldbiletter en gang
 
Top