Ny klan i Brisgard

DeletedUser1303

Guest
Velkommen til No Mercy
Slogan: Klanen før mig selv

Så kan vi byde dig velkommen til klanen No Mercy. Klanen har ikke noget, du er forpligtet til, andet end at melde fravær på over 7 dage i klanforum. Vi bruger kun vejledninger og opfordringer.

Vi bruger ikke ”støt” knappen på klanens medlemmer, men kikker efter hvad andre har brug for af motivering og polering. Hvis der er noget specielt, så står det i den enkeltes profil tekst.

Vi hjælper efter evne ved rejsegilder af SB’er, og vi hjælper med fair handler på markedspladsen. Man doner varer i det omfang man kan undvære dem, og som man har lyst til.

Vi er aktive, og forventer du også er det.

Vi har klan både i Arvahall – Brisgaard – Cirgard.

Brug klanchatten flittigt. Brug også klanforum jævnligt med mange gode og nyttige oplysninger.

Held og lykke i din nye klan
Lederen
 

DeletedUser1805

Guest
Søger medlemskab

Hej

Jeg søger medlemskab i en dansk gruppe, synes jeres klan lyder som noget for mig og jeg vil selvfølgelig hjælpe til i gruppen så godt som muligt.

Vh Deicide 666







Velkommen til No Mercy
Slogan: Klanen før mig selv

Så kan vi byde dig velkommen til klanen No Mercy. Klanen har ikke noget, du er forpligtet til, andet end at melde fravær på over 7 dage i klanforum. Vi bruger kun vejledninger og opfordringer.

Vi bruger ikke ”støt” knappen på klanens medlemmer, men kikker efter hvad andre har brug for af motivering og polering. Hvis der er noget specielt, så står det i den enkeltes profil tekst.

Vi hjælper efter evne ved rejsegilder af SB’er, og vi hjælper med fair handler på markedspladsen. Man doner varer i det omfang man kan undvære dem, og som man har lyst til.

Vi er aktive, og forventer du også er det.

Vi har klan både i Arvahall – Brisgaard – Cirgard.

Brug klanchatten flittigt. Brug også klanforum jævnligt med mange gode og nyttige oplysninger.

Held og lykke i din nye klan
Lederen
 

DeletedUser1806

Guest
Hejsa
Jeg er rimelig ny, men spiller flittigt... Kunne i bruge en gut som mig?

Venligst Nicolaj
 
Top