Ny rangliste

Super tiltag med det nye KS, men pointgivningen til klaner fra de andre ligaer end diamant må ikke udrangere dem der er stærkest i diamant 1 ligaen, det giver desværre et meget skævt billede af styrkeforholdet mellem de forskellige klaner og ligaer.

Der må kunne opsættes en eller anden form for rangering af bunden diamantliga, bunden platin, guld osv. Det må og skal ikke kunne give det samme antal point, da nummer 2 og 3 i diamant 1 formentlig er stærkere end de andre klaner fra ligaerne nedenunder.
 

Camp

Nyt medlem
Kunne man ikke lave en random mellem de klaner som er i Diamant ligaen, som det er nu er der en total fordrejning af pointene der gives....
Det virker ikke rigtigt som det er lavet nu!
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Blandingsforholdene i KS er ude af balance og jeg ved ikke lige om diamant priserne er super tiltag Ref. 125 Diamanter for en stor bygning og der skal bruges mange i de store kampe, så inno skraber mange penge til sig lige nu
 
Blandingsforholdene i KS er ude af balance og jeg ved ikke lige om diamant priserne er super tiltag Ref. 125 Diamanter for en stor bygning og der skal bruges mange i de store kampe, så inno skraber mange penge til sig lige nu
Man kan ikke få mere end 80% i en sektor, samlet set tror jeg, at vi bruger færre diamanter end før.
 
Kan godt høre du ikke spiller på top plan i diamant ligaen. Vi brugte en runde vel forbi 50.000 diamanter og vi satte farten ned hen af vejen
Ligger ellers klar 1er på B serveren foran Elverne og rammer top30 på serveren om lidt, men hvis ikke det er toppen, så må du være vild :)
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Ligger ellers klar 1er på B serveren foran Elverne og rammer top30 på serveren om lidt, men hvis ikke det er toppen, så må du være vild :)
Hvor meget modstand har i så haft?? c",) Nu er matching ikke funktionel så nogle store klaner får nemme runder. Ikke at jeg siger det er hvad der sker på B, men vi oplever det på C.
 
Hvor meget modstand har i så haft?? c",) Nu er matching ikke funktionel så nogle store klaner får nemme runder. Ikke at jeg siger det er hvad der sker på B, men vi oplever det på C.
Vi har modstand fra HR og elverne, vi taber nu heller aldrig I KE til klaner fra C serveren :)
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Vi har modstand fra HR og elverne, vi taber nu heller aldrig I KE til klaner fra C serveren :)
Til gengæld vil "Nogle" C-klaner altid være her modsat mange tidligere større klaner der bukkede under c",) Har i brugt mange fremskudte kommandoposter i jeres runder ;-)
 
Til gengæld vil "Nogle" C-klaner altid være her modsat mange tidligere større klaner der bukkede under c",) Har i brugt mange fremskudte kommandoposter i jeres runder ;-)
Primært bygger vi kasserner eller befæstede kasserner, det fungerer ret fint ift 80% og man kan kan presse lidt ekstra på ved overbyg ift de andre klaner un
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Primært bygger vi kasserner eller befæstede kasserner, det fungerer ret fint ift 80% og man kan kan presse lidt ekstra på ved overbyg ift de andre klaner un
Det er en måde, men kan ikke gå hvis man vil vinde mod en ligeværdig klan, så er det hvem der vil smide flest diamanter. 80% redux er nemt nok som kortet er, men 2 Klaner der spiller max point vil være tvunget til max forbrug. 3 af de store kaserner på en sektor koster 375 diamanter for en sektor
 
Top