Ny spiller direkte ind på #1

DeletedUser

Guest
Som mange andre holder jeg øje med spillere og deres bevægelser på listen. Her til morgen er der pludselig en spiller som er dukket op ud af den blå luft direkte ind på #1. Er det muligt at flytte fra verden til verden !?
 

DeletedUser

Guest
Nej det er ikke muligt, men det kan være en spiller der er kommet igen. Man får ikke sin konto slettet hvis man har over 50 diamanter, eller hvis man er i en tidsalder fra højmiddelalderen og opefter.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Hej Storm
Så når som jeg er startet på Brisgard kan der være spillere som har været der tidligere og vågnet op igen !?
Det virker lidt sær da der ikke er spillere af den størrelse eller bare i nærheden ... Nå men takker for respons :)
 

Daenerys

Medlem
sattack, hoffnix har længe ligget nr. 1 i Brisgard, så tænker du på nabolag og ikke den globale rangliste?
Hvis det er tilfældet, så husk at der kan ske nabosammenlægninger hver mandag.
 

DeletedUser

Guest
Sattack, vores nabolag er blevet slået sammen med et andet. Check resten af nabbolaget og du kan se at vi er oppe på en ~70 spillere.
Så nu er du ikke alene om det tidlige middelaldertårn ;)
 

DeletedUser

Guest
Hey min ven - vil helst ikke være alene, men blot have forståelse for situation. Har jo hele erfaring fra Trav speed og speed kan man jo ikke kalde FoE :D
1000 tak for oplysningen og hjælpen !!
@Daenerys takker for oplysning om sammenlægning - hoffnix hvem ? ;)
/ Sattack
P.S. Gazlak så har du jo også flere at lege med, heh
 
Senest redigeret af en moderator:
Top