Nye aldre

DeletedUser30

Guest
Ja og den heder industrial age. De er lige gået i gang med at teste den på betaverden
 

DeletedUser30

Guest
Det ved jeg desværre ikke, de skal først teste den i gemmen, så der gå nok en måden før vi få den.
 

DeletedUser341

Guest
Ny tidsalder

Jeg har hørt at der skulle komme en ny tisdalder efter Kolonitiden, er det rigtigt, eller er det kun de engelske servere der får det?
 

DeletedUser

Guest
Nej den skulle vist være god nok, men hvornår den kommer ved jeg desvære ikke.
 

DeletedUser45

Guest
den nye tidsalder skulle komme om ca. 2 mdr. har jeg læst et sted, tror nok det var på den engelske server.
 

DeletedUser45

Guest
Gå ind på FOE blog og se, læse lidt om den nye tidsalder. link i toppen af denne side.
 

DeletedUser12

Guest
Jeg har hørt at der skulle komme en ny tisdalder efter Kolonitiden, er det rigtigt, eller er det kun de engelske servere der får det?

Alle lande servere kører med samme version uden undtagelse. Nogen betragter fejlagtigt beta serveren med den engelske, men beta serveren bruges til at grovteste tingene inden de rammer landeserverne. inklusiv den engelske (.net) Dog skal det siges at de forskellige servere opdateres efter tur, men med mindre der er særlige årsager herfor så bliver alle servere opdateret samme dag.
 
Top