Nyt team

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Kære spillere

Jeres nye support team er nu på plads og I kan ikke længere sende ansøgninger ind. Jeg vil gerne takke alle dem som ansøgte. Der var mange kvalificerede ansøgere og det har været svært at vælge. Jeg er dog overbevist om at vi har skabt et rigtigt godt team

Brain som indtil nu har været supporter på arvahal og Brisgard vil fremover være vores nye forum moderator. Vi skulle derfor bruge 3 nye supportere

Jeg vil derfor byde velkommen til MC41, Phoenix og Galadan, som er vores nye supportere. Galadan vil fremover være supporter på Arvahall, Phoenix vil fremover overtage supporten på Brisgard og MC41 vil overtage supporten på Cirgard.

De er alle 3 erfarne spillere med nogle super kvaliteter som vi alle nok skal få glæde af. Vi er derfor glad for at have dem i teamet så jeg håber at I vil tage godt imod dem.

Husk nu, at moderatorer og supporterer også er spillere, men intet har med spillet at gøre i de verdener, hvor de selv spiller. De arbejder frivilligt, og der er derfor ingen fordele ved dette, andet end ekstra arbejde for at hjælpe jer alle sammen.

Velkommen til teamet alle 3
 
Senest redigeret:

DeletedUser5

Guest
Hvis der så også kunne svares på tickets fra os spillere, så ville glæden ved de nye supportere være endnu større ;-)
 

DeletedUser1689

Guest
Har du oprettet tickets, som ikke er blevet svaret indenfor rimelig tid? Så skal jeg gerne prikke til en af mine kolleger.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Alle vores supportere er ulønnede frivillige med normalt arbejde ved siden af. Derfor kan der af og til være lidt ventetid på svar.

Men jeg kan oplyse at gennemsnits svartiden den sidste måned har ligget på under 3 timer hvilket er flot i betragtning af at der også oprettes en del sager midt om natten og at disse i sagens natur selvfølgelig vil have en noget længere svartid.
 
Top