Omrokering af by

DeletedUser1662

Guest
Hej.

Jeg ville høre om I har nogle planer eller det kunne være en ide at lave en funktion der gjorde at man kunne, lave sin by om, her mener flytte på ens bygninger.
Man kunne evt. lave en funktion der gjorde at alle ens bygninger, dekorationer og ens rådhus blev fjernet og gemt, så man kunne sætte dem andre steder og skabe en mere funktionel by, efterhånden som man får nye bygninger eller har behov for flere, når man så har sat ALLE ens bygninger der hvor man ønsker dem, kan man gemme byen igen og ikke før.
Ville selv ønske dette kunne lade sig gøre så det var muligt at have samme slags bygninger samlet.

Glæder mig at høre tilbage fra jer :D
 

DeletedUser431

Guest
Hej Olsen.

Du kan ikke gemme bygninger.
Men du har en flytte funktion, du finder den når du skal købe bygninger.
Tryk på Byg - Oppe i midten under FP'ern, finder du sælg, flyt og stop.

/H
 

DeletedUser1662

Guest
Hej Hamlet.
Tak for svar men du misforstår mit forslag, ved godt at kan rykke rundt på ens bygningen efter man har bygget dem.
Det jeg efter spørger er at alle ens bygninger bliver fjernet fra de felter man har til rådighed, på en måde "gemt", og man så kan sætte dem andre steder hen.
For har nemlig sværte ved at få puslespillet til at gå op i min egen by ved hjælp af den funktion som der er nu.
Håber du forstår hvad jeg mener ;)
 

DeletedUser431

Guest
Det lyder som noget der har været oppe at vende et par gange.
Bare forespurgt på en anden måde. Jeg kender svaret fra andre sager, og man kan ikke gemme bygninger. Sælg, flyt rundt og byg på nyt.
Planlæg evt byen først via http://www.forgestats.net/
 

DeletedUser

Guest
Har selv samme udfordring Olsen. Jeg omrokerer normalt, når jeg har adgang til nyt territorie (udvidelse), hvilket ikke er optimalt - men virker.
 

DeletedUser1662

Guest
Ville bare ikke tro det var så stor en programmering der skulle til for at få sådanne en funktion og ville være en hel del nemmer :D
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Der er med en af de seneste opdatering kommet en ny funktionalitet som gør det lettere at flytte rundt på sin by.

Nu er det muligt at bytte rundt på 2 bygninger (hvis der er plads nok til begge) og man behøver ikke længere have et tomt felt for at kunne flytte,
 
Top