Opdatering 01.07.2014

DeletedUser

Guest
Er dagens opdatering gået galt.
.
1. Det er ikke muligt at øge levels i de lovede SB
2. HoF indgår stadig i Rangering
 

DeletedUser543

Guest
noget med der går et par dage, da vi skal vente på en eller anden app...
 

DeletedUser

Guest
Der er heller ingen vouchere kommet endnu ...

@ hattemager, når man siger at noget kommer i en opdatering så vil jeg egentlig skide på deres app ... så må de melde klart ud at de ting IKKE kommer sammen med opdateringen men først når de får snøvlet sig færdige med deres app.
 

DeletedUser

Guest
Kære Konger og Dronninger,

Jeg skal lige gøre opmærksom på at ændringerne til storslåede bygninger ikke bliver aktiveret med opdateringen af spillet, men først når app'en er frigivet. Det kan derfor godt være der går en til to dage inden vi kan benytte de nye niveauer mm.

Mvh Dit FoE team.
Opdatering-til-1-29
 

DeletedUser12

Guest
Fordi aktiveringen af disse ting får den gamle version af appen til at gå ned. Så for at alle brugere kan nyde spillet må vi desværre vente på vouchers, fjernelsen af niveaubegrænsninger mm. til de storslåede bygninger.
 

DeletedUser

Guest
Ja, det er jo så fint at du linker det, Brain, men det er et svar som skolehaven har skrevet to dage efter selve opslaget er skrevet og ikke en del af selve opslaget! Ergo ikke noget som folk nødvendigvis vil have set - jeg har i hvert fald ikke set det før end nu - hvis de bare har fulgt den ingame henvisning der har været dengang opdateringen blev annonceret.
 

Petrus

Nyt medlem
Er der nogen der ved hvornår det bliver muligt at opdatere SB på en PC?
- altså give ekstra 9 byggeplaner + varer, og fortsætte ud over lvl 10...
 

DeletedUser12

Guest
Det er desværre igen blevet udskudt som skrevet andetsteds har på forum. Der er desværre opstået en kritisk bug over weekenden der skal rettes først.
 

DeletedUser365

Guest
Lige pt synes jeg, at Inno leger lidt for meget med spillernes tålmodighed...

Der ER jo ikke nogen der KUN spiller på ipad. Øget level til SB'erne kan sagtens implementeres i spillet med begrænsning til computere indtil der findes en løsning til ipad. Nu må Inno godt nok lige tage sig lidt sammen !!
 

DeletedUser

Guest
jamen kærer dunst

nu må du jo forstå
at dem der har råd til at have ipads. jo helt sikkert osse er dem med mange penge, som har råd til at købe diamanter,
så selvfølgelig skal alle vi der har spillet på pc´en og hjulpet med udviklinging, da bare vente,
for det er jo vigtige at de kan skrive om alle de nye ting , en gang pr 14 dag. end at levere et product der virker.

ps som skrevet før. i viste der var problemer med den app. og SB´er
så stop nu med at oversætte opdate siden fra beta, når i ikke kan lever tingen til den tiid!!
 

DeletedUser66

Guest
Tror de har forstået jeres utilfredshed, kan vi ikke prøve at skifte spor?

Venlig hilsen
Firedrag
 
Top