Opdatering til version 1.184

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
newlogo1.png
Kære Konger og Dronninger,

Opdateringen til version 1.184 vil finde sted onsdag d. 5. august. Som altid vil der være en kort nedetid i denne forbindelse og vi undskylder på forhånd for denne lille ulejlighed.

Læs venligt nedenfor for en nærmere beskrivelse af ændringerne:

Forbedringer

  • Vi har lavet nogle tilretninger af animationerne til præstationerne. De vil ikke længere fylde hele skærmen men er gjort mindre og skarpere så de ser bedre ud!
Fejlrettelser

  • Det kunne ske at animationerne fra Hippodrome optrådte et andet sted i jeres by. Vi har nu sendt dem retur så de atter fyldere jeres Hippodrome med liv igen.


Mobile Ændringer

Dette er den mobile sektion i releasenotes. Her vises ændringer som I ikke vil se i browserversionen af spillet. Husk, at tidspunktet for frigivelsen af den mobile opdatering afhænger af App butikkerne og at det kan vare nogle dage efter udgivelsen af browserversionen. Så vær ikke overrasket, hvis I ikke kan se opdateringen på dine enheder endnu!
  • Rettet en fejl hvor jeres by ville stoppe med indlæsningen på 99% efter at I skiftede til en anden by.
  • Vi har også rettet en fejl hvor negativ befolkning i jeres bosættelse vill forhindre jer i at sælge et hus i jeres hovedby.
  • Klik på skibet i de kulturelle bosættelser ville af og til flytte jer i rummet. Det vil nu fremover holde jer på jorden og tage jer til jeres bosættelse.
  • Når I nåede en ny tidsalder kunne det ske at jeres app blev langsom. Vi har nu forbedret performance i denne del af spillet.

I mellemtiden arbejder vores udviklingsteam på det kommende beskedcenter og PvP arenaen. Besøg vores Beta server og hold jer opdateret!


Tak fordi at I spiller Forge of Empires!

Hvis I ønsker at efterlade feedback for denne version så klik her eller besøg os på Facebook ! :)

Hilsen,
Jeres Forge of Empires Team
 
Senest redigeret:

*BRB*

Nyt medlem
Kongelig triumfbue viser ikke angrebs styrke når man klikker på den i byen, men er godt nok med i rådhuset.
Skal frlad besked forum og åbne igen for at se nye beskeder, den plejer at opdatere mens besked oversigt er åben (mobil andriod)
 

Gnavpotten

Medlem
Som Boegel skriver så er den gal med beskeder. Man skal lukke fanen ned hele tiden for at opdatere alle tråde. På mobil.

Få gerne det fixet også
 

DeletedUser3325

Guest
@Boegel. Min Kongelig triumfbue viser fint dette., eller er det noget andet du mener. Gerne skærmbillede hvis muligt
1596546067432.png

Vedr besker så kommer der et nyt besked system senere. Er på Beta. Så tror fejlen bliver løst der
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
boegel, du skal også kun holde musen hen over bygningen, så skulle dit % gerne vises.
Hvorfor den ikke gør det, når man åbner vinduet op ved jeg faktisk ikke.
 

Nicolo

Medlem
Det ligner at Boegel
boegel, du skal også kun holde musen hen over bygningen, så skulle dit % gerne vises.
Hvorfor den ikke gør det, når man åbner vinduet op ved jeg faktisk ikke.
Det ligner at Boegel spiller på mobil. Og formentlig derfor den ikke bliver vist. Det samme er gældende hos mig. Men den har aldrig gjort Det.
 
Top