Opdatering til version 1.185

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
newlogo1.png
Kære Konger og Dronninger,

Opdateringen til version 1.185 vil finde sted onsdag den 19. august. Der vil som altid være en kort nedetid i denne forbindelse og vi undskylder for denne lille ulejlighed.

For en detaljeret beskrivelse af ændringerne se venligst nedenfor:

Fejlrettelser

  • Vi fik løst et problem, hvor det var muligt at interagere med jeres byer, mens den stadig var ved at blive indlæst.
  • Vennernes kro pverskygge rådhuset, når det placeres for tæt. Dette problem er løst nu.
  • Vi fik løst et problem, hvor diamant knappen på kontinent kortet ikke ville dukke op igen efter at have annulleret den
  • Vi fik løst et problem, hvor det var muligt at opgradere Terrasselandbruget selvom der ikke var tilstrækkelig befolkning
  • De tilrådige angribende enheder blev ikke opdateret korrekt, når der blev placeret en forsvarshær i KvK. Dette problem er løst nu.
forbedringer

  • Når man når en ny tidsalder, vil spillet vise et nyt fyrværkeri og banneranimation
  • Det er nu muligt at bruge forbrugsartikler som "læg bygning på lager sæt" og "Færdiggør forsyningsproduktion" i træk uden at skulle gå frem og tilbage mellem jeres lager og by.
  • Det er nu muligt at se hvor mange ressourcer der kræves for at gennemføre en bestemt tidsalder. Det kan I se, når I klikker på "Forskningsomkostninger" i Teknologitræet:
    1.185%20Ages.png
  • Det samme gælder for kulturelle bosættelser, hvor I nu kan se, hvor mange ressourcer der kræves for for at fuldføre jeres nuværende bosættelse:
    1.185%20CSE.png
  • Efter et vellykket angreb mod en anden spiller åbner den ikke længere jeres modstanders by automatisk. I kan vælge mellem at besøge spilleren eller vende tilbage til jeres by.
  • En tidsalder-låsemulighed er tilføjet til hærstyringen. Nu er det muligt at vælge en tidsalder og gemme den og dermed spare meget tid, når I vælger jeres enheder.
  • Varigheden af forhandlingsboost fra vennernes kro, vises nu i forhandlingsvinduer på klanekspeditionen.
  • Klangrundlæggere og ledere er nu markeret i klanprofilen:
    1.185%20Guild.png
  • En spillers tidsalderer nu synlig i Spillerprofilen, hvilket betyder, at det ikke længere er nødvendigt at vedkommende for at se denne info.
  • Støtteprioritetslisten er blevet ændret, og nu er der tilføjet bygninger, der producerer tilfældige enheder.
    • Sådan prioriteres bygninger nu: Forge Points → Varer → Enheder → Medaljer → klanstyrke
  • En bygnings befolkning når den er placeret i din by vises nu også i bygningens værktøjstip i selve byen.
  • Tilføjet NI fantastiske og længe ventede udvalgsæt belønninger til antikvitetshandleren:
    1.185%20Rewards.png


Mobile Ændringer

Dette er den mobile sektion i releasenotes. Her vises ændringer som I ikke vil se i browserversionen af spillet. Husk, at tidspunktet for frigivelsen af den mobile opdatering afhænger af App butikkerne og at det kan vare nogle dage efter udgivelsen af browserversionen. Så vær ikke overrasket, hvis I ikke kan se opdateringen på dine enheder endnu!

  • Vi fjernede færdiggør straks pop-up vinduet så det ikke er synligt når salgstilstanden er aktiv.
  • Vi har rettet en fejl hvor opgavernes "vend funktion" ikke altid fungerede rigtigt.
  • Vi fik løst et problem, hvor klanslagmarkens 'provins-popup undertiden ville dækkw over log-menuen.

I mellemtiden arbejder vores udviklingsteam på den næste efterårsbegivenhed og andre spændende opdateringer! Besøg vores Beta server og hold jer opdateret!

Tak fordi at I spiller Forge of Empires!

Hvis I ønsker at efterlade feedback for denne version så klik her eller besøg os på Facebook ! :)

Hilsen,
Jeres Forge of Empires Team
 
Senest redigeret:

hr. nyborg

Aktivt medlem
Nej slet ikke. Det du har nævnt har ikke noget med ønskebrønden at gøre.
En ønskebrønd kan ikke motiveres, den har en tilfældig produktion, som er ens hver dag til at høste.
 

DeletedUser3029

Guest
I skriver at der er "nye og forbedrede præmier" i AH men jeg oplever det samme i dag som i går og for 14 dage siden - så hvori består "forbedringerne???
Bliver det muligt at få flere opgr til pagoden, skibet, kolossen , eller skakbræt, karrusel , kirsebærhave mv ????
 

DeletedUser2976

Guest
Jeg har samme mening som Mischa80, det er irriterende at skulle vente på noget der åbenbart ikke sker, kan i idet mindste vente med at en udmelding før i har tingene klar, gennem teste og færdig. Så det vil være rart hvis i kunne give besked om hvornår i er klar og hvorfor denne opdate har fejlet ..
 

Hyrde

Aktivt medlem
Det er ikke en fejl - hvilke ting der kommer frem hos Antikvitetshandleren er fuldstændigt tilfældigt. Når der er flere muligheder, går der indimellem også lang tid imellem at en bestemt ting dukker op. Men jeg har da set en opgradering til alterhaven på auktion i dag. Nogle ting kommer til direkte salg og nogle kun på auktion. Nogle af de ting man tidligere kun har kunnet få på auktion kan nu også forekomme til direkte salg og nogle nye ting kommer kun til auktion.
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
I går havde jeg vist 2-3 opgraderings sæt til kirsebærhaven.
Og det var i min "egen" tilbuds område.

Så ja, det skal nok komme, nye bygninger bliver jo lagt ind sammen med resten af de forskellige "ting" som er til salg. Jeg ved ikke lige om nogle så bliver "slettet" så nye ting lidt nemmere kommer. Men om noget så er tålmodighed altid godt at have :)
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Bare lige for dokumentationens skyld ;-)

Her er der da en auktion hos mig lige nu på verden E, med alterhaven.
DET er da i hvert fald helt nyt, og så vidt jeg kan se, det første billed oppe i opdaterings beskeden;-)
 

Vedhæftede filer

  • Untitled.png
    Untitled.png
    133,6 KB · Set af: 7
Top