Opdatering vedrørende de kulturelle bosættelser: Mogulriget

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
cultural settlements logo.png


Kære konger og dronninger,


I januar 2021 oprettede vi et indlæg, der spurgte jer om hvilken kultur I ville se repræsenteret som den næste kulturelle bosættelse, og hvorfor. Vi modtog i den forbindelse mange kommentarerne til indlægget med mange fantastiske og detaljerede forslag som hver for sig argumenterede for deres foretrukne valg.

Vi vil gerne takke jer meget for disse bidrag, og vi kunne have valgt mange af de ideer, der blev foreslået. Men da vi kun kunne vælge en (for nu), var der et forslag, der skilte sig ud fra resten!

I dag er vi stolte over at kunne præsentere vores næste kulturelle bosættelse - Mogulriget!

For de af jer, der ikke er bekendt med Mogul riget – så var det et rige, der eksisterede nogenlunde mellem 1526 og 1857. Dens højdepunkt var året 1720, da riget omfattede meget af det moderne Indien, Pakistan, Bangladesh samt det nordlige Afghanistan.
Det, der adskiller Mogul riget, var imidlertid ikke dets territoriale udbredelse, men dets bidrag til arkitektur, kunst, litteratur og teologi. Faktisk oplevede Mogul riget i sine bedste år, en tid med økonomisk velstand og stabilitet, der gjorde det muligt at gøre mange kulturelle og kunstneriske ideer til virkelighed. I dag er denne kulturelle tradition bevaret med mange historiske steder, der er anerkendt som UNESCOs verdensarvssteder.

I de forskellige anbefalinger af dette valg blev rigets forskellige kulturelle indflydelser fremhævet (herunder indisk, persisk og tyrkisk) såvel som dets varige arv til eftertiden. Faktisk var det denne toneangivende indflydelse, der fangede vores interesse og fik os til at beslutte at gøre det til vores næste kulturelle bosættelse!

Med hensyn til yderligere detaljer vedrørende bosættelsen og dens virkemåde må vi bede jer om at vente lidt længere. Imidlertid kan vi i dag dele nogle billeder af de nye bygninger inden for bosættelsen! Forhåbentlig vil det give en forsmag af det, der kommer!


Lad mig først præsentere jer for den nye Ambassade. Bosættelsens ambassade er meget formet i stil med de paladser, der blev bygget i denne periode.

main building 1.jpg



Dernæst vil vi gerne vise jer, hvordan nogle af beboelsesbygningerne vil se ud!

residential 1.jpg
residential 2.jpg



Endelig vil vi også give jer et smugkig på de Diplomati-bygninger, der også vil være tilgængelige!


diplomacy 1.jpg
diplomacy 2.jpg



Vi håber I har haft glæde af dette lille smugkig og ser frem til vores næste kulturelle bosættelse!

Fortæl os, hvad I synes om den kulturelle bosættelse: Mogul riget her!

Endelig, hvis I vil holde jer informeret om vores funktioner under udvikling, kan I besøge vores Beta, eller vores Mobile Beta Test Program.

venlig hilsen,
Jeres Forge of Empires team
 
Senest redigeret:

GamerWoll

Medlem
hey syntes at der kommer for mange Bosættelser man kan ikke nå at blive halvejs med en før der starter en anden
håber den her er den sidste og at der ikke kommer flerer i noget tid :)
 

Hyrde

Aktivt medlem
Det håber jeg nu ikke. Synes bosættelserne og ikke mindst deres præmier er dejlige.
Ingen siger man behøver haste gennem dem eller færdiggøre dem på rekordtid. Om der er mulighed for en eller fem bosættelser i byen, er jo ligegyldigt.
Man bestemmer selv om man vil koncentrere sig om en eller veksle mellem dem :)

Bygningerne ser rigtigt flotte ud :)
 

Hyrde

Aktivt medlem
Tjah, igår fik jeg en mail hvor der stod at nu var Mogulriget kommet til min hovedby.
Men hvor har I puttet det :D
 
Hmm. undrer mig over at vi modtager email om at den kulturelle bosættelse Mogulriget nu er her, men den stadig ikke er lukket op i vores byer, hvad sker der ?????
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Den pågældende mail er desværre sendt ud lidt for tidligt. Mogulriget starter på de nationale servere den 11. August
 
Top