Opgaver fra Princesse Myciena

DeletedUser379

Guest
Har en opgave der lyder som følgende :

Vind mere støtte
Påkrævet : Betal 35000 forsyninger
Nå en samlet befolkning på 500.

OK tænkte jeg og satte 5 nye Buegangs huse igang ved 8 tiden i morges.
De tager 6 timer og 20 min at lave .
De skulle så tilsammen give 775 nye beboere ikke sandt. 5 x 155 = 775.

Nu er det så lige er der kun er registreret 155 i opgaven ???

Hvad sker der her tænkte jeg så lige hmmm.

Har haft en ligende opgave hvor det var 300 beboere der skulle samles, der var intet galt.

Har logget af og på flere gange men lige lidt hjælpe dette , så nu må jeg have lidt hjælp tak.

MVH Sir Henry
 

DeletedUser12

Guest
Skriv en ticket til support så kigger vi på det derfra :) Du finder i menuen lige under det store logo eller ved at højreklikke i spillet :)
 

DeletedUser379

Guest
Hej Skolehaven.

Tusind tak for den hurtige hjælp.

MVH Sir Henry
 

DeletedUser361

Guest
Så er det kun forskellen mellem befolknings antallet der gælder
 

DeletedUser379

Guest
Nej , det er de beboere du får uanset hvordan du bygger husene , om det er nye eller en opgradering / udskiftning.

Har du fået den samme opgave da
 

DeletedUser

Guest
Prøv at bygge en Rishytte (den billigste), og se så, hvor meget befolkning du mangler i questen. Sælg derefter rishytten, og se så nu, om der er sket en ændring..?? Med denne metode får du opklaret om du skal have et samlet overskud på 500 indbyggere eller ?? ;)
God weekend, mvh.
Banditten :cool:
 
Du skal have et samlet overskud af indbyggerne på 500, antallet lige til venstre for smiley skal være over 500, så en opgradering af dine huse er åbenbart ikke nok.
 

DeletedUser

Guest
Tror faktisk der er forskel på om man bygger "oven på" eller sletter et hus og bygger på den tomme plads - vi kan godt blive enige om at det ikke burde være sådan :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, selvfølgelig er der forskel på at bygge "oven på" eller at bygge nyt..!! Og jo theoden, det burde være sådan (som jeg ser det). Her kommer et par eksempler :eek:

Hvis man f.eks. vil erstatte en Rishytte med et Stoplehus, får man samlet set kun 8 ekstra indbyggere.
Et Stolpehus har 22 indbyggere, mens Rishytten har 14; men da man jo sletter Rishytten bliver de 14 trukket fra befolkningen, inden Stolpehuset med 22 bliver bygget på den nu tomme plads...
Bygger man i stedet et ekstra Stolpehus, får man alle 22 nye indbyggere lagt til sin befolkning ;)
På samme måde er det i sagens natur selvfølgelig med de øvrige huse igennem de forsk. tidsaldre..!!

Jeg har haft nogle opgaver, hvor man skulle "samle glæde" - og andre, hvor man skulle "have glæde"...
  • At "samle glæde" betød, at for hver gang jeg byggede en dekoration eller en kulturel bygning blev glæden lagt til totalen i opgaven, og jeg kunne bagefter sælge bygningen igen, uden at det havde indflydelse på opgaven.
  • At "have glæde" betød derimod, at glæden blev trukket fra opgaven igen, hvis jeg solgte en dekoration eller en kulturel bygning, idet man skulle have den samlede glæde tilrådighed...
Lign. opgaver har der også været med at hhv. at have eller indsamle mønter/forsyning ;)
Håber, at dette beskriver forskellen på at det at skulle have og at indsamle..??

Glædelig jul, mvh.
Banditten :cool:
 
Top