ovenfra

DeletedUser213

Guest
Det kunne være dejligt, hvis man kunne se det hele oppe fra, i stedet for sådan mærkeligt skråt, så var der heller ikke nogle bygninger der skygget for hinanden, så man ikke kan se hvad man har af stier, huse spild plads osv. ordenligt
 

DeletedUser

Guest
Enig det vil gøre det nemmere at by planlægge.

Et skridt på vejen kunne være at fjerne 3D effekten, muligvis som en on/off feature..
 

Daenerys

Medlem
ja det ville hjælpe, eller hvis man kunne zoome mere ud. Efterhånden som ens by vokser er det svært med overblikket og i forbindelse med indsamling, særligt nå jeg spiller på den bærbare pc i stedet for den stationære.
 

DeletedUser

Guest
At gøre bygningerne mere gennemsigtige kunne være en anden mulighed. Jeg tænker bl.a. når man bygger nyt, og flytter den nye bygning eller lign. over de eksisterende eller hvis man flytter en eksisterende. Som jeg umiddelbart har tænkt det, er det i de nævnte situationer, at jeg har savnet lettere at kunne se, hvad der evt. har stået i skyggen af noget andet - eksempelvis bag rådhuset...
 

DeletedUser

Guest
jep - specielt rådhuset i tidlig middelalder er slemt - udover at være "grimt" fylder det også en hel del ^^
 

DeletedUser

Guest
Jeg valgte at spille dette spil pga. dets flotte udseende, så jeg ville være ked af hvis man valgte ikke at have muligheden for det skrå udsyn over byen, men det er tæt på at man skulle have en zoom grad mere, så man kan se det længere ude fra til senere i spillets forløb.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har sendt det ind, og bedt om at få det som en indstilling der skal vælges først, hvis altså de er interesserede i at lave det. ;)
 
Top