Overgiv dig

Status
Ikke åben for yderligere svar.

DeletedUser

Guest
Jeg har nu efter hånden en del gange kommet til at trykke på "Overgiv dig" istedet for at trykke på "Udspil kamp automatisk" det er nok bare min motorik den er gal med men det er nok også sket for andre.

Så mit forslag er om ikke det kan laves et pop op vindue hvor men bliver spurgt om man vil opgive kampen eller om du vil tilbage til kampen.

Hilsen
Glargaard
 

DeletedUser

Guest
Jep - når man bliver lidt for selvsikker og bruger auto kampe sker det engang imellem :)

Hvis jeg må tilføje lidt til forslaget, som jeg som udgangspunkt synes er fornuftigt, skulle det være:
- at man flyttede knapperne fra hinanden, således at overgiv dig er på venstre side og autokamp på højre side af hæren. (Jo ikke sikkert at det kan lade sig gøre)
- eventuelt tilføj genveje til begge funktioner og skriv dette på ikonet så man kan se det uden at trykke ^^
 

DeletedUser330

Guest
Hear, hear! Lad os få skilt de to knapper ad. I modsætning til Glargaard, har jeg et par gange været for overmodig - og ret hurtigt erkendt at "det går nok ikke så godt, det her" ... villet hejse det hvide flag med tropperne rimeligt i behold, men ramt "autoknappen" i stedet. Og så kan man sidde dér og kigge på at man bliver nedslagtet :-S

Synes forslagene om at få noget god afstand mellem knapperne - eller en "er du nu helt sikker?" besked vil være rigtig, rigtig fint ... (og ja, jeg er blevet gjort opmærksom på, at man jo bare kan skynde sig at lukke browseren og så svare "nej" til at fortætte, når man åbner igen - men det skal man jo så også lige huske, når man sidder der og ærger sig)
 

DeletedUser29

Guest
den der er du helt sikker ville irritere mig grueligt det ville være spildtid (og ja det lyder ikke af meget men somme tider vil jeg bare have angrebene overstået hurtigst muligt da jeg har læse stof til studiet :p )

synes bare knapperne skal side i hvert sit hjørne
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top