Personalisering af vennernes Kro

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
tavern_forum_logo.png



Kære Konger og Dronninger,

Det er tid til at udvide funktionaliteten i Vennernes Kro. Som I ved har vi nogle "kommer snart" skjolde i Kro vinduet. Det er nu tid til at fjerne dem!
Fra den 8. december vil I kunne personalisere jeres Kro. Dette er selvfølgelig ikke kun en visuel ændring, men også noget som medfører brugbare forbedringer til jer og jeres besøgende!

tavern_silver.png


I kan vælge forskellige muligheder inden for :
- Fadet,
- Bordets dug,
- Kroens gulv.

Selvfølgelig skal disse forbedringer låses op for enten Krosølv (eller Diamanter hvis I vil have det hurtigt). De skal låses op i rækkefølge. I kan derfor kun låse op for det bedste krofad hvis I allerede har låst op for alle de foregående. Men det er altid muligt at gå tilbage og vælge et af de tidligere versioner hvis I bedre kan lide dem - så der er mange muligheder for at kombinere tingene.

tavern_silver.png

tray.png
Fadet
Fadene giver jer mere Krosølv når i indsamler dem:

Fad type

+% af Krosølv
Træ
0%
Ler
2%
Sten
4%
Glas
6%
Sølv
8%
Guld
10%

floor.png
Gulvet
Gulvet har den effekt at den giver 20% chance for at finde Krosølv når I besøger en andens kro og er i stand til at sætte jer på en stol:

Gulv type

Mængde Krosølv
Grove planker
5
Polerede Planker
10
Brosten
15
Kro sten
20
Mustensgulv
25
Tronsal
30

tablecloth.png
Bord dug
Bordets dug øger sandsynligheden for at dine venner måske finder Forge Points når de besøger din kro og vil fremme deres lyst til at besøge dig!

Type dug

Chance for at finde Forge Point
Ingen dug
0%
Simpel dug
1%
Kro dug
2%
Blomstret dug
4%
Kongelig dug
6%
Bourgogne dug
8%

tavern_silver.png


Vi håber at I vil synes om denne tilføjelse til Vennernes Kro. Vi vil sætte stor pris på at høre fra jer så husk at fortælle os hvad I synes her!

Tak fordi I spiller!
Jeres Forge of Empires Team
 

DeletedUser40

Guest
Her sidder vi så alle sammen og venter på at det nye indhold tager sin dramatiske entré lol ;)
 

DeletedUser623

Guest
Skønt med en dekorativ kro, som også giver afkast fra sig, god ide. Men hvorfor har vi ikke fået den indikator på stolen i vennebaren samtidig med alt det dekorative. Tror IG gør det med vilje og det er bare ikke sjovt at klikke ind på 140x4 servere for at finde ud af alt er optaget eller man allerede sider der. Prøv nu lige at vend den IG og giv os alt det som gør spillet brugervnligt først.
 

DeletedUser2122

Guest
Skønt med en dekorativ kro, som også giver afkast fra sig, god ide. Men hvorfor har vi ikke fået den indikator på stolen i vennebaren samtidig med alt det dekorative. Tror IG gør det med vilje og det er bare ikke sjovt at klikke ind på 140x4 servere for at finde ud af alt er optaget eller man allerede sider der. Prøv nu lige at vend den IG og giv os alt det som gør spillet brugervnligt først.

Alt testes på Beta først. og der har vi set forskellige løsninger. . Dette for at komme med den bedst mulig kendte løsning på opgaven . som stadig kan ændres . målet er dog at at få de værste fejl væk på beta. derfor kommer alle de ting spillere kender fra beta ikke altid med næste opdatering på de danske servere.

Mvh.
Fugazi.
 

Hyne68

Aktivt medlem
Skønt med en dekorativ kro, som også giver afkast fra sig, god ide. Men hvorfor har vi ikke fået den indikator på stolen i vennebaren samtidig med alt det dekorative. Tror IG gør det med vilje og det er bare ikke sjovt at klikke ind på 140x4 servere for at finde ud af alt er optaget eller man allerede sider der. Prøv nu lige at vend den IG og giv os alt det som gør spillet brugervnligt først.

Og den indikator fungerer bestemt ikke på Beta endnu. Hvis jeg går igennem de 70 jeg har på vennelisten, så er der typisk 45-50 hvor indikatoren viser jeg kan sidde, og ud af dem er der ca. 10, hvor jeg alligevel ikke kan. Kan også læse mig til på Beta Forum, at det omvendte også er tilfældet. Altså indikatoren viser du ikke burde kunne sætte dig, men kan alligevel.
 

DeletedUser623

Guest
Okay, så der er altså mening med galskaben. Jeg er selv på beta og må da indrømme at jeg et par gange er røget ind i en fyldt kro, men troede bare at vi var to som klikke med et nano-sekundts forskydelse, og jeg naturligvis var den den langsomme. Har ikke gidet at tjekke de steder hvor jeg fik uret på stolen. Jeg er ved at køre grundigt træt af alle de klik 140 venner giver 280 klik på dk serverne og jeg har over 100 venner på dem alle.
 
Top