Point

DeletedUser96

Guest
Jeg kan altså ikke gennemskue hvordan man får point har i spillet.
Har snart tabt 30 pladser selvom jeg bygger, opgraderer og kæmper
både her og der. Er lige rykket til senmiddelalderen men heller ikke det
gav et eneste point. Er der tale om fejl? spiller jeg forkert? eller er alle
andre bare bedre?
 

DeletedUser194

Guest
Hvad angår point, så vil jeg absolut også være lykkelig, hvis vi fik en nogenlunde fyldestgørende beskrivelse af, hvordan vi får point, samt en cirka mængde af point for de respektive opgraderinger.

Jeg er også helt blank hvad angår uddeling af point :)
 

DeletedUser194

Guest
Tak for det Storm.

Var det ikke nemmere, om udvikler implementerede disse oplysninger inde i spillet?
Så som når man holder musen hen over en genstand, så vises et tooltip med diverse information om genstanden :)

Det er måske en idé, som de bør informeres om?

Jo mere information i spillet, jo mere kan vi spille spillet, frem for at studere internettet.
Blot en tanke.
 

DeletedUser

Guest
De er nok klar over det i forvejen, men jeg tror ikke det står øverst på deres liste lige for tiden. Der er en masse andre ting der har større prioritet, så vi må klare os med, hvad vi kan finde indtil det en dag bliver implementeret.
 

DeletedUser96

Guest
Men helt ærligt det er sgu for dårligt at der ikke er mere åbenhed, så ved
man jo heller ikke om man bliver snydt. Ser at en fra min klan der rykkede
til senmiddelalder 2 timer før mig har over 50% flere point end mig, det virker
bare for mærkeligt. Prøver at kontakte teamet ang. point problemet, men det kan også
ende med at jeg bare stopper.
 

DeletedUser

Guest
ja kunne jo også være vi skulle være nogle spiller og oversæter de link som er lagt her ind. så alle folk på det dansk forum kan læse det også kan det jo også være vi bedre kan se det med point.
 

DeletedUser30

Guest
Men helt ærligt det er sgu for dårligt at der ikke er mere åbenhed, så ved
man jo heller ikke om man bliver snydt. Ser at en fra min klan der rykkede
til senmiddelalder 2 timer før mig har over 50% flere point end mig, det virker
bare for mærkeligt. Prøver at kontakte teamet ang. point problemet, men det kan også
ende med at jeg bare stopper.

Man få point for at indsamme guld/produktion og vare, et point for hver 300 man indsamler, derudover får man også point for at vinde kampe, et point for hver 50 tårnpoint

Storm det er nogle super link du kom med der :) især den anden, jeg har lige bruge en time tid med City Builder
 

DeletedUser12

Guest
Men helt ærligt det er sgu for dårligt at der ikke er mere åbenhed, så ved
man jo heller ikke om man bliver snydt. Ser at en fra min klan der rykkede
til senmiddelalder 2 timer før mig har over 50% flere point end mig, det virker
bare for mærkeligt. Prøver at kontakte teamet ang. point problemet, men det kan også
ende med at jeg bare stopper.

Det er trods alt en beta og der er mange ting der endnu skal tilpasses og tilføjes. Jeg vil hellere at spillet er klar inden for et år end at de spilder tid på at oplyse os om data der alligevel er ændret inden beta perioden er udløbet. Vi kan trods alt komme frem til en hel del svar på hvordan tingene er pt ved at spørge os frem eller analysere det vi ser.
 

DeletedUser5

Guest
En meget vigtig point givning i spillet skal også nævnes her.

Man får også point for bygninger og veje man har i sin by. Så hvis du har slettet nogle bygninger og bygget nye, så har du måske derfor enten tabt point, eller kun fået ganske få mere end du havde før.
 

DeletedUser

Guest
Nu skal jeg lige høre, hvad der er galt idag for jeg har ikke fået point i mine tre sidste kampe som jeg vandt. Er det noget der galt med spillet eller hvad.
F.L.
 

DeletedUser

Guest
Bruger du enheder fra en senere tidsalder i dine kampe?
Ja jeg har tidlig middelalder tropper, men det har ikke været et problem før end nu (har udlukket brugt dem i jernalder tårnet), men jeg har lige fået tunge ridder og infanteri som IKKE bliver brugt til turneringer, men udelukket forsvar af byen, kan det så være det som spiller ind.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Hvis du bruger enheder fra en senere tidsalder i et tårn der ikke er fra den samme tidsalder, vil du ikke kunne få point for det. (Eks. Tidlig Middelalder enheder i Jernalder tårnet). Sådan burde det altid have været.
 

DeletedUser

Guest
Nej det er klart, men legionær og byeskytter er jo fra jernalderen ikke osse
 

DeletedUser12

Guest
Ja det er de.

Bruger du kun jernalder og bronzealder enheder eller rent jernalder enheder så tæller det i jernalder tårnet. Lig dog mærke til denne nyhed. Hvis dette ikke er problemt så opret venligst en support ticket :)
 

DeletedUser

Guest
Ja det er de.

Bruger du kun jernalder og bronzealder enheder eller rent jernalder enheder så tæller det i jernalder tårnet. Lig dog mærke til denne nyhed. Hvis dette ikke er problemt så opret venligst en support ticket :)

Nå men NYHEDEN du linkede til besvarede så mit spørgsmål 100 % det er derfor der ikke er point efter kampen
FL
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan så godt afsløre at det ikke hjælper meget at ha panser på infanteriet (ved turneringer i et jernalder tårn), når modparten har 6 bue skytter, fordi de flytter kun 2-3 pladser af gangen og der ved er de meget udsat, før end de kan forsvare sig selv, så de falder som fluer. Og hvad har jeg så lært af det , jo HUSK at gemme din valgte hær inden du går tilbage til byen Aaaarrghhgh.
 
Top