Point

DeletedUser358

Guest
Jeg har et par spørgsmål angående de point man har. (jeg har knap 3000 nu).
- Hvordan får man dem? (jeg har prøvet at kæmpe mod nogle af mine naboer, men ingenting sker)
- Hvorfor har jeg forskellige point, når jeg ser på venner, naboer, og klan?
- Er der forsinkelse på? (går der lidt tid, efter man har gjort noget der giver point, før man får dem?)
 

DeletedUser

Guest
Dine point bliver ikke opdateret direkte på skærmen, men hvis du opdaterer din browser vil du se en evt. ændring i point samt placering på den globale rangering.
Det samme vil du i øvrigt opdage med glæde, hvor en poleret bygning muligvis ikke er talt med i den samlede glæde, når du kører musen hen over din smiley... Igen skal du blot genopfriske browseren :)
Mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser

Guest
Rangliste point bliver udregnet på følgende måde:

- Forsyninger + mønter opsamlet / 300 = 0,33%
- Kamppoint tjent / 50 = 2%
- Bygningerne i din by giver point

Der er forskel på kamppoint og globale rangliste point. Kamppoint tjener du i kamp når du vinder kampe. De enheder du har slået har alle sammen en værdi som bliver lagt sammen og de udgør så dine kamppoint for den kamp. Alle dine kamppoint bliver lagt sammen i det relevante tidstårn på kontinent kortet alt efter hvilken alder de enheder du angreb med kom fra.
 

DeletedUser358

Guest
Jeg forstår ikke helt din formulering Gazlak. Kan du omformulere det / skrive det some tekst? (istedet for din tabel)
 

DeletedUser

Guest
Jeg skal prøve :)

Alle bygninger giver point (klik)

For hver gang du scorer 50 kamppoint giver det 1 point til ranglisten. Du får 1 rangliste point for hver 300 mønter + forsyninger du "høster" i din by.

Rangliste point tjent i kamp eller ved at "høste" er permanente, også selvom du bruger dine mønter og forsyninger senere eller når dine kamppoint i tidstårnene bliver nulstillet når turneringen slutter hver uge. De point du får fra dine bygninger til gengæld forsvinder når du sælger dine bygninger (men du skulle gerne få flere point fra de nye bygninger du opfører i stedet).

Det vil sige at at dine rangliste point består af alle dine kamppoint divideret med 50 + alle de mønter + forsyninger høstet igennem din bys levetid divideret med 300 + den point værdi du får fra dine bygninger.

Kamppoint og rangliste point er to helt forskellige ting, men kamppointne bidrager også til dine rangliste point.


Håber det opklarede det, ellers spørg igen :)
 
Senest redigeret af en moderator:
Top