Prisændringer på Diamanter!

DeletedUser12

Guest
Kære Konger og Dronninger,

Fra tirsdag den 4. november vil priserne på Diamanterne for vores version blive justeret.
Det betyder at nogle priser øges i vores version, imens andre vil blive lidt mindre. Vi undskylder ulejligheden. Vi vil gerne forsikre Jer at disse ændringer vil gøre det muligt for os fortsat at levere spilindhold af høj kvalitet, regelmæssige spil opdateringer og et sikkert og stabilt spil miljø.

Se venligst ændringerne i listerne herunder:

FørEfter
39,9935,00
79,9969,00
159,99145,00
399,99379,00
599,99599,00

For SMS ser det således ud:

Før (Diamanter/Pris)Efter (Diamanter/Pris)
110/15100/15
310/40310/40
1010/1001110/100

Vi er opmærksomme på at disse ændringer ikke nødvendigvis er velkomne, men venligst forstå at dette skridt er nødvendigt for at sikre en stabil fremgang af spillet.

Tak for jeres fortsatte støtte!

Venligst,
Dit Forge of Empires Team
 

DeletedUser1523

Guest
I har idag skrevet at der er 10 procent at hente ved køb af diamanter, det må siges at være en sandhed med modifikationer.
Igår og mange gange tidligere har jeg købt et vist antal portioner af 13000 diamanter til 599,99 kr.
Idag er der så 10 % extra, men smart nok så har i sat antallet ned fra 13000 til 12000 diamanter for 599,99 kr.
Det er dælme en efter min mening temmelig usmagelig måde at snøre den uopmærksomme spiller der måske bare hurtigt handler i affekt for at nå at få de 10 % ekstra,
hvor man så får 12000 + 1200 ialt 13200 for 599,99, hvilket svare til 1,53 % ekstra ift de 1300 man normalt får for 599,99 kr.
Det må siges at være en ommer imorgen venner.
 

DeletedUser12

Guest
De pakke størrelser der vises er sådan pakkestørrelserne vil være fremover. Så de 10% er i forhold til de nye pakkestørrelser.
 

DeletedUser1523

Guest
Okay tak for kaffe det vil så sige at dem der køber ind for store beløb bliver straffet med det nye reguleringer. i forhold til dem der køber ind for små beløb.
Det går da den forkerte vej hvis vi får færre og færre diamanter for det samme beløb. Der er jo så at sige ingen inflation i Europa og sikkert heller ikke de næste mange år.
 

DeletedUser1526

Guest
Ja, prisstigninger er noget svineri. Lad os boykotte alle der sætter priser op! DET vil vi ikke finde os i! Og ikke bare spil. Butikker, supermarkeder, spisesteder, ALT!! Man skal ikke finde sig i den slags overhovedet.

Men for at være seriøs. Hvor er straffen? Du mister jo ikke diamanter du allerede har købt. Det bliver bare lidt dyrere at købe nye.
 

DeletedUser1523

Guest
Ja, prisstigninger er noget svineri. Lad os boykotte alle der sætter priser op! DET vil vi ikke finde os i! Og ikke bare spil. Butikker, supermarkeder, spisesteder, ALT!! Man skal ikke finde sig i den slags overhovedet.

Men for at være seriøs. Hvor er straffen? Du mister jo ikke diamanter du allerede har købt. Det bliver bare lidt dyrere at købe nye.

Du læser ikke hvad jeg skriver min ven, gør det før du ytre dig.
Hvis du nu åbner øjnene og ser seriøst efter, i stedet for at vælte bræk ud, så ville du se at det jeg brokker mig over er, at dem der bruger mange penge på spillet bliver straffet hårdere end dem der bruger færre. Hvis de mangler penge til dette spil skulle de hellere tage at kræve et lille årligt beløb fra alle dem der spiller gratis, istedet for at hæve prisen for dem som virkelig betaler for at dette spil kan køre videre og udvikles.
Så vidt jeg ved så falder prisen også på benzin, så det er nødvendigvis ikke alt der stiger og skal det stige så lad det gøre for dem som intet bidrager.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser12

Guest
Der vil ikke blive ændret på at spillet er gratis for alle at deltage i. Det er således frivilligt om man vil bidrage til spillet for de ekstra fordele man så får i forhold til dem der spiller gratis med.
 

DeletedUser1526

Guest
Du læser ikke hvad jeg skriver min ven, gør det før du ytre dig.
Hvis du nu åbner øjnene og ser seriøst efter, i stedet for at vælte bræk ud, så ville du se at det jeg brokker mig over er, at dem der bruger mange penge på spillet bliver straffet hårdere end dem der bruger færre.

Jeg kan ikke se, hvordan du bliver straffet. Du vælger selv om du vil bruge penge eller ej. Ingen tvinger dig.
 

DeletedUser1526

Guest
Du fatter åbenbart ikke min pointe, glem det.

Jo. Du mener, at det er en straf, at prisen på de store dia-pakker er steget mere end prisen på de små. Jeg er ikke enig. En straf ville være, hvis værdien at de diamanter du allerede har købt på en aller anden måde faldt. Det er ikke tilfældet. Det ville også være en straf, hvis du mistede dia du allerede har købt, men det er heller ikke tilfældet.


Skal vi sige at bageren har et fast tilbud, der hedder 4 snegle 30 kr.
En enkelt snegl koster 10 kr
Du køber 4 snegle hver dag.
En dag sætter de så prisen på tilbuddet op til 35 kr imens en enkelt snegl bliver ved med at koste 10.

Føler du så også at du bliver straffet der? Råber du så også op om, at de burde sætte prisen på en enkelt snegl op i stedet? Og at det er dybt uretfærdigt fordi du er stamkunde?
 

DeletedUser355

Guest
Thumbs up til hunulven:)
Forklaret så selv den svagestbegavedediamantspillendenoob kan fatte det:)
 

DeletedUser355

Guest
Var der tekstfejl øøhhh jag mener stavefejl øøøh trykfejl i ovenstående? Isåtilfælde skynd jer til konkurrencen? Det er jo billigere end at få en korrekturlæser til at skimme det igennem inden det kommer ud EFTER beta.
 

DeletedUser1523

Guest
Jo. Du mener, at det er en straf, at prisen på de store dia-pakker er steget mere end prisen på de små. Jeg er ikke enig. En straf ville være, hvis værdien at de diamanter du allerede har købt på en aller anden måde faldt. Det er ikke tilfældet. Det ville også være en straf, hvis du mistede dia du allerede har købt, men det er heller ikke tilfældet.


Skal vi sige at bageren har et fast tilbud, der hedder 4 snegle 30 kr.
En enkelt snegl koster 10 kr
Du køber 4 snegle hver dag.
En dag sætter de så prisen på tilbuddet op til 35 kr imens en enkelt snegl bliver ved med at koste 10.

Føler du så også at du bliver straffet der? Råber du så også op om, at de burde sætte prisen på en enkelt snegl op i stedet? Og at det er dybt uretfærdigt fordi du er stamkunde?

Du fatter stadig ikke min pointe og taler i Øst, mens jeg taler i vest. Det er så mit sidste svar da min tid ikke er til denne form for tidsspilde.
Jeg skærer det ud i pap!!. Det er efter min mening en straf at dem der ligger flest penge i dette spild, for fremtiden har fået deres vilkår forringet i forhold til tidligere, håber det er sivet ind nu.
 

DeletedUser1526

Guest
Det er for længst sevet ind, at du mener det er en straf. Og jeg siger, at jeg ikke er enig.
For mig er en straf, noget man bliver tvunget igennem, oftest på grund af ens opførsel. fx at blive bannet fra et spil, eller lidt mere alvorligt, at blive smidt i fængsel.

Du skriver, at jeg ikke læser, hvad du skriver, og at jeg ikke fatter, hvad du mener.
Jeg indleder mit svar med at skrive "Jo" og skrive, hvordan jeg har forstået det du siger. Jeg kommer så med eksempler på hvad jeg mener ville have været en straf.

Bagefter sammenligner jeg situationen med diamanterne med en situation fra en bager, som jeg synes minder meget om dette.

Du fortsætter så med at sige at jeg ikke fatter, hvad du mener, hvilket jeg tydeligvis gør, hvilket du ville vide, hvis nu du havde læst, hvad jeg har skrevet. Eller også har du læst, hvad jeg har skrevet og har alligevel valgt at ignorere mine pointer. I stedet for at argumentere for din sag, fortsætter du så med at skrive, at jeg ingenting fatter.

Jeg tror egentligt ikke du er særlig interesseret i at forklare, hvorfor du mener som du gør. Du vil vist bare gerne skælde ud og være vred og lade det gå ud over alle, der siger dig imod.

Jamen hyg dig da med det så

Venligst
Hunulven
 

DeletedUser1640

Guest
Kære Konger og Dronninger,

Fra tirsdag den 4. november vil priserne på Diamanterne for vores version blive justeret.
Det betyder at nogle priser øges i vores version, imens andre vil blive lidt mindre. Vi undskylder ulejligheden. Vi vil gerne forsikre Jer at disse ændringer vil gøre det muligt for os fortsat at levere spilindhold af høj kvalitet, regelmæssige spil opdateringer og et sikkert og stabilt spil miljø.

Se venligst ændringerne i listerne herunder:

FørEfter
39,9935,00
79,9969,00
159,99145,00
399,99379,00
599,99599,00

For SMS ser det således ud:

Før (Diamanter/Pris)Efter (Diamanter/Pris)
110/15100/15
310/40310/40
1010/1001110/100

Vi er opmærksomme på at disse ændringer ikke nødvendigvis er velkomne, men venligst forstå at dette skridt er nødvendigt for at sikre en stabil fremgang af spillet.

Tak for jeres fortsatte støtte!

Venligst,
Dit Forge of Empires Team

Problemet er bare, at det nummer i har lavet, er ulovligt!!!

I havde en vare til en pris, feks. 110 diamanter til 15 kr... det ændrede i så på, så det blev 100 diamanter til 15 kr... men efterfølgende lavede i så et tilbud, som så kun svarede til hvad prisen var før i ændrede den, altså 110 diamanter for 15 kr... det er noget svineri, og det er ulovligt, og det skal ændres igen!!!
 
Top