Problemer med "Beskedcenter"

DeletedUser

Guest
Hej.

Jeg har i flere dage nu ikke kunnet se nogle beskeder i mit beskedcenter.

Jeg valgte for ca. en uge siden at slette alle læste/gamle indlæg fra klan-brødre mv. da jeg havde 26 sider med indlæg. Efter jeg brugte nok 10 minutter på at slette dem, har jeg siden hen ikke kunnet se nogens nye indlæg, trods det faktum, at jeg nemt kan se der er kommet nye indlæg, da beskedcenter-knappen blinker.

Ligeledes kan jeg ej heller oprette ny besked og sende til "alle klanmedlemmer", som jeg tidl. kunne.

Hvad har jeg gjort galt, og/eller hvad kan jeg gøre for at bringe dette retur til normale forhold?

Venligst

Nordtoften12
 

DeletedUser355

Guest
Prøv at slette spillet og så geninstallere det. Der skulle være et problem med time-coding.
 

DeletedUser12

Guest
Eller skriv en ticket til support ved at højreklikke i spillet og vælge support. Så skal vi nok hjælpe dig den vej. Hvis nogen kender løsningen er de selvfølgelig velkommen til at fortælle den. Hvis andre har oplevet det samme eller lignende så vil vi også gerne vide det.
 

DeletedUser

Guest
Slette spillet? Er det kun mig der spiller via alm. browser? :D
 

DeletedUser

Guest
Har også problemer med mit besked center.. Læste breve melder sig som ulæste breve efter jeg har lukket og så åbner besked centeret igen.. Andre med disse problemer ? Det har været galt i ca 14 dage nu..
 
Top