Pulje- blanding i Klanslagmarkerne

PilgrimDK

Aktivt medlem
Blandingerne i diamant ligaerne er stadig under meget kritik.

Inddeling efter klan-id blev sløjfet for at forbedre den tilfældige blanding af klanerne, men vi blandes stadig temmelig ens løbende, hvor vi ser de samme klaner for det meste og det gør at vi ikke kan udnytte vores spil optimalt når vi kun matches mod mindre klaner der ikke har samme aktivitets niveau som vores.
Eksempel på C.
En klan der matcher vores aktivitetsniveau ser vi måske 1-2 gange på flere måneder, mens en anden top klan der også har et godt aktivitetsniveau endnu ikke er landet i vore pulje og dem vi så er i pulje med prøver at følge med os, men er stadig så langt fra os, så vi er tvunget til at nedjustere vores aktivitet for at kortet ikke går i stå og det ødelægger vores motivering for en stor del af hvad spillet indeholder.

Kan vi få et indblik i hvordan klanerne fordeles i puljerne, for lige nu virker det meget planlagt forud.
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Jeg har et forslag til jer, del jeres klan i 2 på 40 medlemmer og jeres luksus problem er løst :p
I ser kun problemerne fra jeres side. Inno ændre ikke noget for at hjælpe 1 klan i et lille land som Danmark. Her er det tilsyneladende kun jer der har det problem i beskriver.
Problemet er at vi ikke har nok stærke spillere til to-15 stærke klaner på 80 medlemmer.
 
Senest redigeret:

Jimse

Aktivt medlem
@Freja, hvorfor skal der være så mange diamantklaner, og hvorfor må vi ikke være en stærk klan, der som et af sine mål har at blive den i verden med flest klanstyrkepoint.
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
vi ser det nu fra mere end vores side kun Freja, der er andre servere med samme problem rundt om i verdenen, så fordi du ikke møder det på din server, så kan det godt være på andre, men uanset om vi så skulle være de eneste med problemet, så bør fordelingen i KS stadig ske efter aktivitet så klanerne matches mere lige og ikke spredes ud hver runde med små og store. fordi vi har en interesse i at være en top klan med bestemte mål så skal det vel ikke være forkert at forvente lidt fra spillets side.

jeg ser samme problem på D hvor min klan sættes i pulje med stærkere klaner ofte hvad så gir minimal spil for os, så det er jo også et problem hvor vi bare er i den anden ende. de stærkeste bør ligge i toppen mens de mindre bør ligge i den anden ende, så bliver alle matchet efter hinanden og ikke en top klan mod 5 længere nede fra hvor begge parter bliver Begrænset
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Nogle gange skal man se på spillet som helhed og ikke kun på egne problemer. Der er ikke nogen nem løsning og en ændring tilpasset de store klaner må ødelægge spillet for de mindre klaner.
Hvis vi havde 10-20 store aktive KS klaner var det ikke et problem men Danmark er et lille land.
Hvis en lille aktiv klan klare at havne i Dia ligaen, så hat af for dem. Der er også aktive klaner på 80 medlemmer der aldrig kommer længere end guld/platin, de har bare deres fokus på andre ting end KS. Det kunne tænkes at de hjælper mange nye spillere.

Sjovt nok, så ser jeg ikke nogle meddelser fra de klaner der kæmper i mod jer, jeg ville gerne se dem, da jeg ikke tror at de er enige.
 
Top