Quest Bug

DeletedUser

Guest
Har en Quest hvor der står jeg skal samle 10 Medaljer får at få en reward men har nu 72 og kan stadig ikke indløse den quest :( Help!
 

DeletedUser12

Guest
Hej Xeifaw

Kan du ikke sende en support ticket om denne bug og give en nærmere beskrivelse af denne? Hvilken browser bruger du? hvornår er den opstået? hvad hedder questet? osv... Så vil en af supporterne kigge på det hurtigst muligt :)

Mvh Skolehaven
 
Xeifaw er det ikke oplåsning af byudvidelse med 10 medaljer du mener, for så skal du gå ind og åbne byggemenuen, vælg den nederste fane til højre, og her kan du få byudvidelsen med medaljer (sejrsudvidelse).

Øv, det er en quest, jeg ikke har fået
 
Senest redigeret:

Daenerys

Medlem
jeg har også fået denne quest og har tolket det som at jeg udover de medaljer jeg havde da jeg fik opgaven (70), så skal jeg vinde 10 nye. Det tårn hvor jeg kan vinde dem har endnu ikke afsluttet ugens turnering, men når det sker vil jeg tro det går i orden.
 

DeletedUser

Guest
Vakini : Jeg skal samle tror ikke den kan forstås på andre måder :)

Daenerys : samme her men har fået 50 idag og med dem er jeg så oppe på 72 og kan stadig ikke fuldføre den :(

men har lavet en ticket så må vi se hvad der sker :) men tak for jeres imput
 

DeletedUser30

Guest
Jeg har haft denne opgave og jeg klaget den ved at overtage en provins på kontinent korte. Det er kun de provinser der tilhøre "Befri en prinsesse" der giver medaljer, og de provins ligger lige under Senmiddelalder provinser

Mvh
ATH5
 

Daenerys

Medlem
har lige modtaget 40 medaljer i turneringstårnet - som tippet til opgaven lød så er der tale om de medaljer man kan vinde i turneringstårnene - og spillet/Grivus-rådgiveren har ikke registreret det.
Hvis det er som ATH5 skriver, så er opgaveformuleringen - med tilhørerne tip - ikke retvisende, for intet sted fremgår det,at det er dette der skal til.
 

DeletedUser

Guest
Opgaven - faktisk alle medaljeopgaver - blev rapporteret til udviklerne med fejl i går, så vi forventer at de bliver rettet hurtigst muligt. Hvis du ikke kan gennemføre opgaven, så skriv til os i support, så hjælper vi dig igennem den. ;)
 

DeletedUser

Guest
Alle medaljeopgaver vil blive fjernet i løbet af de næste 2 uger. Hvis man modtager en medaljeopgave inden de bliver fjernet, vil man stadig få belønningen for den.
 
Top