Rådhus forskyder tiden

DeletedUser1031

Guest
Hej Support

Jeg har problemer med at mit rådhus nu flere gange har forskudt tiden! denne gang med 1time 32 minutter

hvad skyldes det? jeg har alle andre dage høstet det sammen med mine Sb'er, men nu passer de ikke sammen længere?

Keros
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Hej Keros

Lav en sag direkte hos support så skal vi nok kigge på sagen. Du laver en sag ved at højreklikke i din by og vælge support
 

DeletedUser423

Guest
Jeg har oplevet det samme så det vil være rart med at svar her når I finder en løsning.
 

DeletedUser543

Guest
jeg troede det var mig der var blevet sindsyg ;) jeg har oplevet der mange gange gennem længere tid. jeg høster mine 24 timers produktioner inkl. rådhus og dagen efter når der skal høstes igen er der f.eks. 5 timer til at man kan tage rådhuset mens alle de andre var klar ?!?! så godt der er andre med samme problem, så skal det nok blive løst

hattemager
 

DeletedUser543

Guest
er jeg den eneste som stadig har problemer med dette ?

hattemager
 

DeletedUser423

Guest
Nej, men konklusionen må være at det er svært at finde ud af hvorfor det sker, siden der ikke er kommet noget svar ;)
Alternativet er at det kun er os 3 der er blevet sindsyge :s
 

DeletedUser632

Guest
Nej, men konklusionen må være at det er svært at finde ud af hvorfor det sker, siden der ikke er kommet noget svar ;)
Alternativet er at det kun er os 3 der er blevet sindsyge :s

Nope den er også gal her så jeg melder mig i klubben
 

DeletedUser12

Guest
Der er forskellige gæt ude på hvorfor det sker, for det sker ikke hver dag, mig bekendt. Buggen er rapporteret, men hvis nogen har yderligere info om hvorfor den opstår eller har en ide der måske kan afsløre hvorfor den opstår, så vil vi være glade for at kunne tilføje det så de hurtigere kan finde buggen og få den udbedret.
 

DeletedUser1271

Guest
Mit rådhus er også lige blevet skubbet lidt over 3 timer frem.
 

skoven.

Medlem
I går blev tiden skubbet med 12 timer :confused:
og idag med yderlig 2 timer :confused:

er det noget som der rodes med siden der kommer en så voldsom forskydning ? :confused:
 

DeletedUser543

Guest
jamen forleden var den gal igen hos mig. jeg spiller på alle 3 servere og på den ene var tiden forskudt med ca. 6 timer ....... det er mærkeligt for det er kun rådhuset hvor fejlen er på..... hvis buggen ikke kan løses kunne man alternativt sætte tiden for rådhuset ned til måske 22 eller 20 timer....

hattemager
 

DeletedUser45

Guest
Idag har mit Rådhus forlænget tiden med 6,4 timer før jeg kan høste fp.:s
 
Top