Søgefelt i begivenhedshistorikken

DeletedUser1649

Guest
Et søgefelt i begivenhedshistorikken kunne være nyttig, hvis fx man har en mistanke om en ven på listen, som ikke benytter støtteknappen.

Ved at lave en søgning på "spillernavn" kan man så se "støttehistorikken" og på den baggrund kan lave en mere kvalificeret vurdering af om der skal ryddes op i vennelisten.
 

DeletedUser40

Guest
Undgå at støtte nogen venner i et døgn, derefter går du ind og støtter alle i din begivenhedshistorik og sletter resten som stadig mangler at modtage din støtte fra din venneliste da det er dem som ikke har haft støttet dig, hvis begivenhedshistorikken ikke viser mere end et par dage tilbage så skriv deres navne op og gentag efter en uge, er det de samme navne som kommer frem så slet dem, meget enkelt ;)

Ingen Støtte Herfra
 

DeletedUser1649

Guest
Hej Doctore

Tak for dit forslag. Jeg var godt klar over den metode som du foreslår, det er sådan som jeg gør det i dag.

Vil du så også sige at fordi man "i gamle dage" bare kunne støtte ved at besøge hver enkelt by og klikke på MO/PO+bygning, at der så ikke var behov for støtte-knappen, eller at den ikke er meget rar at have? :)

Men et søgefelt i begivenhedshistorikken ville "opgaven" blive en smule nemmere, er mit bud.
 

DeletedUser

Guest
jeg er enig Bobma
det kunne også være en god ide hvis man har mange venner o man prøver at finde nogle bestemte at støtte
 
Top