Samme spiller angriber indenfor få timer

DeletedUser

Guest
Jeg havde forstået spillets opbygning således at man kun kan blive angrebet af en bestemt spiller hver 24 time. Altså je kan kun angribe Ole lige nu og må så pænt vente 24 timer til jeg gør det igen. Men jeg ser på min begivenheds historik at den samme spiller har angrebet mig kl 8:06 i morges og derefter kl 10:59.
Samme spiller.
 

DeletedUser

Guest
Højre klik i spillet ok klik på 'Support', så kan du lave en ticket. Så kan vi kontrollere det for dig.
 

DeletedUser

Guest
Han har måske angrebet kl.8 og plyndret kl.11?

Nej angreb kl 8 og plyndrede, derefter plyndrede igen kl 11.

Support har givet mig info at man kan angribe en gang hver 24 time, men plyndre oftere. Desværre ser det bare ud til at jeg så ikke kan, for jeg besøger lige nu dem jeg slog og nej, det kan man ikke. Så uden jeg skal åbne min support ticket endnu en gang, hvordan forklarer Brain så det?
 

DeletedUser12

Guest
Du kan angribe og besejre en modstander fx klokken 08:00 den første og har så indtil klokken 08:00 den anden at plyndre i. Indenfor disse 2 klokkeslet vil der kun være en plyndring.

Denne plyndring kan så ske fx klokken 07:00 den anden hvorefter han kan angribe på ny klokken 08:00 og plyndre igen lige efter, men herefter kan han ikke plyndre igen før efter et nyt succesfuldt angreb, hvilket tidligst kan ske den tredje klokken 08:00.

Bemærk venligst at angreb og plyndring altid vises som hver deres aktion i din begivenhedshistorik.
 

DeletedUser

Guest
Du kan angribe og besejre en modstander fx klokken 08:00 den første og har så indtil klokken 08:00 den anden at plyndre i. Indenfor disse 2 klokkeslet vil der kun være en plyndring.

Denne plyndring kan så ske fx klokken 07:00 den anden hvorefter han kan angribe på ny klokken 08:00 og plyndre igen lige efter, men herefter kan han ikke plyndre igen før efter et nyt succesfuldt angreb, hvilket tidligst kan ske den tredje klokken 08:00.

Bemærk venligst at angreb og plyndring altid vises som hver deres aktion i din begivenhedshistorik.

Det er så mærkeligt for det svar jeg fik af support sagde at man kan angribe og plyndre og så plyndre igen. Indenfor 24 timer.

Sagen er at en spiller angreb og plyndrede kl 8, og plyndrede så igen 3 timer senere. Og support mener ikke at der er noget galt. Med det du siger, så stemmer det support siger ikke med reglerne. Så jeg er godt og grundigt forvirret
 

DeletedUser12

Guest
Jeg kigger lige på sagen og ser om min supporter har forklaret sig forkert.
 

DeletedUser

Guest
Så har du misforstået det jeg har skrevet til dig. Det er som Skolehaven har beskrevet og det er præcis det samme vi mener. Jeg beklager jeg ikke har været klar nok i min forklaring.
 
du kan have angrebet kl.08.00 Mandag, men først plyndre Tirsdag kl. 07.55 (indenfor 24-timersfristen), så angribe igen Tirsdag kl. 08.01 og plyndre umiddelbart efter, da der jo så er kommet en ny 24-timers frist fra det nye angreb.
 
Top