Sct. Macus med fejl?

DeletedUser

Guest
Jeg vil gerne vide, om andre også har oplevet at Marcus kirken ikke giver varer, og nedsat møntafkast? Jeg fik ingen varer idag, og i går kun 50 x 100% mønter istedet for 90. :( synes det er lidt øv at man bruger lang tid på at samle både byggeplaner og varer sammen, og virker det ikke ordentlig. Jeg har indgivet en klage, og håber at mine manglende varer kan erstattes...
 

DeletedUser12

Guest
Der er et kendt problem med visningen af de varer du modtager. Vi håber på at det bliver rettet med næste version. Den eneste måde du kan kontrollere at du virkelig har fået varerne er desværre ved at lade support gennemgå din log. Vi håber som jer at det snarligt bliver løst.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil også gerne lige melde ud her og sige, at hvis man oplever det famøse røde nul ved opsamling af varer på Markuskirken, så får man faktisk sine varer. Det er kun en grafisk fejl som gør, at det røde nul kommer frem.

Angående de manglende møntboosts, så er dette desværre også en slags grafisk fejl. Nogle gange kan det se ud som om man har færre tilbage end man skulle, men en genindlæsning af spillet skulle rette tallene.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser45

Guest
Jeg har også set fejlen og selvom man ikke geninlæser spillet så har jeg fået de mønter som markuskirken lover.
 
Top